Hollender
MF veteraan
Ziet er goed uit Willem. Maar waar vind ik een verkooppunt? De dealer Finder werkt hier precies niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vroeger ook wel 'ns lang zitten klooien met een S&S super E , waarbij ik hier ook helemaal knettergek van werd.Plus als je langer dan een minuut bij een stop licht staat dat hij afslaat , net op het moment dat het op groen springt
Ik heb het opgelost met een mikuniIk heb vroeger ook wel 'ns lang zitten klooien met een S&S super E , waarbij ik hier ook helemaal knettergek van werd.
Het probleem zit 'm dan in onvoldoende warmte-isolatie van de carb op het spruitstuk.
Hier is een dikke kunststof pakking voor beschikbaar , maar de warmte loopt dan toch noch via de boutverbindingen van de flens over.
Beter zou zijn ( maar wel duurder natuurlijk ) als die warmte zou kunnen worden geïsoleerd d.m.v. een een gevulkaniseerd rubber isolator , wat tussen de carb. flens en 't spruitstuk kan worden gemonteerd , zonder doorlopende bouten ( ....en ik weet niet of zoiets voor deze carb. bestaat )
Ook moet je de benzine-toevoer-slang tegen warmte ( tussen de cilinders) isoleren met van die "zwarte flexibele elektra-pijp-zooi" om zgn "vapour lock" te voorkomen.
Ja ,....dat snap ik ,.....maar ik zat te denken aan deze oplossing :Ik heb het opgelost met een mikuni
Je hebt volgens mij een soort heel dikke pakking voor als de carburateur verder naar buiten moet die zijn zeker 5 mmJa ,....dat snap ik ,.....maar ik zat te denken aan deze oplossing :
Als je nou met die dikke kunststof pakking ( voor het model ! ) én twee zelf-gemaakte stalen flensen naar een bedrijf zou kunnen gaan , die hier een rubber stuk tussen ZOU kunnen vulkaniseren , dan is het onstabiele stationair-probleem gewoon getackeld .
Ik ben zoiets nog nooit kant-en-klaar in de handel kunnen ontdekken
Ik heb vroeger ook wel 'ns lang zitten klooien met een S&S super E , waarbij ik hier ook helemaal knettergek van werd.
Het probleem zit 'm dan in onvoldoende warmte-isolatie van de carb op het spruitstuk.
Hier is een dikke kunststof pakking voor beschikbaar , maar de warmte loopt dan toch noch via de boutverbindingen van de flens over.
Beter zou zijn ( maar wel duurder natuurlijk ) als die warmte zou kunnen worden geïsoleerd d.m.v. een een gevulkaniseerd rubber isolator , wat tussen de carb. flens en 't spruitstuk kan worden gemonteerd , zonder doorlopende bouten ( ....en ik weet niet of zoiets voor deze carb. bestaat )
Ook moet je de benzine-toevoer-slang tegen warmte ( tussen de cilinders) isoleren met van die "zwarte flexibele elektra-pijp-zooi" om zgn "vapour lock" te voorkomen.
tjeetje marijntje ,....die prijs is gewoon gekkigheid ,....tenzij 'ie van een goud-legering van een extreem hoog percentage is vervaardigd .Dat was ook mijn conclusie. Vraag is, staat dat prijsverschil gelijk aan het kwaliteitsverschil?
De marktprijs is very errug hoog, ofnie? Zou denken dat je idd voor exotische materialen betaald zou hebben en niet voor een paar afgeschreven taai geworden condooms. Was voor en achter +/- tweedertig kwijt. Doe d’r nog’n tientje verzendsels bij kom ik totaal op tweeveertig. Zijn wel niet van goud maar wel origineel. De tweede set dan, de eerste set was de marktprijs omdat ik ze moest hebben met de aller allerhoogste prioriteit. Dan schrijf je zomaar dertig tientjes af aan die blokkies. Zou ze bijna uit een massief blokkie aluminium gaan vijlen en dan die extra trilling maar voor lief nemen boven de honderdtwintig per uur. Ik denk dat ik dat eens aan de achterkant moet gaan proberen. De oude uitmekander trekken, blokkie alu d’r tussen en deze gelagerd tussen de platen zetten, is die frïck’n wobble meteen opgelost. Aan de voorkant houd ik dan het origineel met de stabi erbij.tjeetje marijntje ,....die prijs is gewoon gekkigheid ,....tenzij 'ie van een goud-legering van een extreem hoog percentage is vervaardigd .
( .....en je moet 'r ook nog 'ns snel bij zijn ,.....want er is 'r nog maar slechts 1 op voorraad )
...
Maar ook,
Vloer in m’n schuurtje begon sleets te raken, zijn planken met een mes groef verbinding en die is, merk ik een tijdje, hard aan het slijten. Ook het manoeuvreren begon sporen na te laten. Heb er gisteren drie staalplaten van twee vierkante meter op gelegd zodat dat niet verder slijt. Moet er nog een bij hebben om het echt voldoende te maken.
Met m’n nieuwe verbouwde liftkarretje kan ik’m vanaf’t midden oppakken en zo met de neus richting de deur zetten. Echt lekker. Afmetingen dus drie bij twee meter en da’s zes in het vierkant maar in een rechthoek gelegd.
Bekijk bijlage 1999117
Das handig zo’n liftje , je kunt hem dus op de lift draaien en verplaatsen ?
Dansen met de DynaHaha klinkt perfect ! Misschien een foto van de magische lift ?