Dat was meer iets van de 1e gen 790Deze blokken willen onderin ontzettend graag afslaan, dat is een feit.
Dan de 890
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat was meer iets van de 1e gen 790Deze blokken willen onderin ontzettend graag afslaan, dat is een feit.
Klopt, maar de 890 is ook niet heilig onderin.Dat was meer iets van de 1e gen 790
Dan de 890
Toch bokt ie niet zo heel gauw.Klopt, maar de 890 is ook niet heilig onderin.
Neh, maar in het terrein merk je nog steeds dat hij snel af wil slaan. Zijn gewoon de kosten van een wat hoogtoeriger en feller blok.Toch bokt ie niet zo heel gauw.
Mijn offroad ervaring moet nog komen. Maar heb eerder wel eens 2-cil gereden en die waren er gevoeliger voor vond ik. Met de 890 is soms wat spelen met koppeling nodig maar bijna nietNeh, maar in het terrein merk je nog steeds dat hij snel af wil slaan. Zijn gewoon de kosten van een wat hoogtoeriger en feller blok.
Qua kleding werk ik zelf met laagjes. In het koudste geval qua bovenlichaam: thermo - isolatie/warmte - protectoren - endurojas - enduro-regenjas (afhankelijk of het droog is draai ik die laatste twee om voor extra warmte).Bedankt allemaal. Ik ga even kijken naar dat Puig ruitje. Zou mooi zijn als dat helpt.
Qua kleding had ik inderdaad Revit Sand gevonden maar ook KTM Terra of Adv en ook Klim Marrakesh (en andere typen) met alle andere lagen maar dat wordt idd best prijzig. Voordeel is wel dat je lagen koopt die je aan of uit kan doen als nodig.
En qua laarzen en helm? Ik zag de Schuberth E2 wel als mooie dynamische optie voor weg en offroad.
Laarzen heb ik nu Alpinestars Tech 3 voor OTR maar die vind ik zo stug.
Geen probleem ^.^Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ik heb al cross/enduro kleding inclusief een crosshelm met goggles voor OTR ritjes. Nadeel vind ik dat de goggles beslaan. Wellicht een goggle met pinlock?
Dus als ik echt offroad ga dan heb ik de juiste kleding.
Maar zoek dus iets voor erbij voor woon-werk en lichter adventure werk. Reizen buitenland, TET, etc.
Hebben jullie wel eens een OTR met een 890 gereden? Hij lijkt wat te zwaar voor dat werk icm met mijn kwaliteiten.
Op de laarzen na (ik heb tech7) dezelfde basis qua kleding en helm. Ik heb er voor de echte warme tijd ook een IXS Montevideo Air jas bij en een dun goretex regenjasje van Held. Zo kan ik wel een buitje overleven. Als ik op vakantie ga en regen of wat dieper water verwacht, trek ik sealskin waterdichte kousen aan.gebruik mijn motor voor plezier en ritjes a naar b
heb zo,n goretex broek van revit omdat ik regenbroeken aantrekken verschrikkelijk vind
zand revit jas waar in de lente alle lagen uitgaan, regenjas kan er overheen als het regend of te koud is
verder een nolan adventure helm waar de voorkant er eventueel af kan
lage sidi adventure laarzen
en met ofroad hoge sidi,s ,meest dezelfde kleding behalve als het echt heet is
ofroad ritten doe ik niet, te druk
mzl
Voor de Beta motoren echt perfect spul. Pasmaat is goed, geen klachten.NiceCNC levert niet in EU... maar op Ali:
https://nl.aliexpress.com/store/1941960
Meer dan de helft van de prijs en amper verzendkosten. Ik twijfel altijd of het dan wel hetzelfde is.
Iemand ervaring?
Is het 'tzelfde: soort van ja.NiceCNC levert niet in EU... maar op Ali:
https://nl.aliexpress.com/store/1941960
Meer dan de helft van de prijs en amper verzendkosten. Ik twijfel altijd of het dan wel hetzelfde is.
Iemand ervaring?