ZXR 750 Topic deeltje 7: Seriously Easy Going....

Als ik wat tegen kom laat ik het jou weten. Speedhome in Hollandscheveld heeft er 1 liggen, maar hij gaat 'm helaas zelf gebruiken. Dat is voor mij al wel een teken dat ze inderdaad erg moeilijk te vinden zijn...
 
Mocht iemand in het bezit zijn van dit kleine onderdeel voor een kawa zxr 750 J1 of J2 (1991 of 1992) dan ben ik zeer geïnteresseerd.
Dit onderdeel is enkel maar voor dit model gemaakt tijdens zijn 2 productiejaren.

kawasaki-zx750k1-zxr750r-1991-europe-uk-fr-ar-fg-it-nr-sp-cowling_bigkae0325f2871_c5eb.gif

20220510_200049.jpg
 
Hallo allemaal,

Ik ben zoek naar een handboek voor een zxr 750 uit 1996, bij voorkeur digitaal.
Zag hier in de op geen link staan naar digitale boeken of andere sites waar iets te vinden is...

Iemand wellicht suggesties hiervoor?
 
Hallo Iedereen,

Ik heb nu inmiddels al een tijdje een zxr750 uit 1994 voor mijn vriendin.
Echt een supermotor, alleen is nu voor de 2e keer de voorvorkkeering lek gegaan. Bij betere inspectie bleek het chroom niet goed meer te zijn op de linker voorpoot.

Een vervanging is schaars, iemand nog suggesties waar een nieuwe te scoren valt? is met een zilveren onderpoot.


Alvast bedankt:)
 
Wat een beauty is het toch ook hè😍
Ik ben 23 jaar geleden al gezwicht voor de ZXR.... de L weliswaar, maar een mooie J zou ook zéker niet misstaan in m'n schuurtje.
Veel plezier ermee, en zuinig op zijn. Ze worden schaars. Erg lang geleden dat ik er nog 1 in het wild tegen kwam....

Ps, Amerikaanse import?
 
Laatst bewerkt:
Qua kuipen ziet het er gelukkig allemaal best oké uit. Daaronder is een ander verhaal 😬. De kontkuipen lijken inderdaad van een US model te komen. Maar het is geen import maar een origineel NL exemplaar. Dus daar komen nog de juiste stickers op.
 
Om hem trouwens helemaal af te maken ben ik nog op zoek naar de originele labels. Tot op heden heb ik deze nergens kunnen vinden.
Iemand enig idee waar te vinden? Of als iemand nog iets heeft liggen.....
Screenshot_20230611_113738_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20230611_113800_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor onderdelen ben ik altijd drastisch te werk gegaan.
Ik kocht een motorfiets in D voor 500€. Was er in de buurt op reis met gezin en vrienden. Maar vertrek altijd met karretje achter auto, je weet maar nooit.
Dan de nodige onderdelen gesloopt en de rest verkocht voor 550€ in B. :]
Met lelijke eendjes heb ik altijd geluk gehad.
20220517_113813.jpg
 
Afgelopen vrijdag mijn verzameling uitgebreid met een 1993 ZXR750. Was er al een tijdje op zoek naar eentje, maar vond de prijzen een beetje teveel gestegen. Ik had nog in mijn hoofd dat ze bijna gratis waren, zoals het een paar jaar geleden was...:o

ZXR is nagenoeg origineel en zag er na wat schoonmaakwerk alweer een stuk beter uit. Komende week nog even vorkkeerringen vervangen, bandjes wisselen en dan vrijdag a.s. eens kijken hoe de ZXR het op Assen doet met de classic&youngtimer dag van CRT

IMG_4906.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan