ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
*D
full
 
Hoi!

Mijn naam is Ramon, 24 jaar uit Groningen en ik ben nieuw op mf. Aangezien ik sinds 2 maanden trotse eigenaar van een zx10r uit 2004. Echt een topfiets, puur en rauw maar o zo fijn.

Ik heb al een aantal dingen aangepast maar ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn met een Powercommander/quickshifter op hun Gen1. Dat zijn namelijk twee van de dingen die ik zelf nog wel wil aanschaffen.

Nou genoeg geluld, hier een filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=uraq9GLOGdE
 
Hoi!

Mijn naam is Ramon, 24 jaar uit Groningen en ik ben nieuw op mf. Aangezien ik sinds 2 maanden trotse eigenaar van een zx10r uit 2004. Echt een topfiets, puur en rauw maar o zo fijn.

Ik heb al een aantal dingen aangepast maar ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn met een Powercommander/quickshifter op hun Gen1. Dat zijn namelijk twee van de dingen die ik zelf nog wel wil aanschaffen.

Nou genoeg geluld, hier een filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=uraq9GLOGdE

Welkom,

Heb zelf een pc V na een defecte rapidbike tot nu toe werkt die goed en doet wat die moet doen, lees de laatste tijd dat ecu herprogrammering het nieuwe afstellen is. heb een standalone quick shifter merk weet ik even niet doet al jaren goed zijn werk, volgas door kunnen schakelen.
Dit alles is wel voor een 2004/05 circuit motor op de weg rij ik geen kawa.
 
Laatst bewerkt:
Hoi!

Mijn naam is Ramon, 24 jaar uit Groningen en ik ben nieuw op mf. Aangezien ik sinds 2 maanden trotse eigenaar van een zx10r uit 2004. Echt een topfiets, puur en rauw maar o zo fijn.

Ik heb al een aantal dingen aangepast maar ik ben erg benieuwd of er hier mensen zijn met een Powercommander/quickshifter op hun Gen1. Dat zijn namelijk twee van de dingen die ik zelf nog wel wil aanschaffen.

Nou genoeg geluld, hier een filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=uraq9GLOGdE

Hoi Ramon, Welkom!

Aan je profielfoto te zien heb je de juiste kleurstelling gekozen. Zowel de Powercommander als de quickshifter zijn leuke/nuttige upgrades. Er gaan wisselende verhalen de ronde over het monteren van een quickshifter op een ZX10R. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met het gebruik van een quickshifter op een ZX10R uit 2005 (HM plus (standalone)). Mocht je ervoor kiezen om een quickshifter te monteren kijk dan goed naar de afstelling. Pas vooral op voor een te lage onderbrekingstijd.
 
Ja die van men 04 ook tekoop binnenkort zou er zelf ook wel blanke willen van maken maar denk niet dat ik daar handig genoeg voor ben :P
Schade door lomp te doen met paddockstand en achter de demper wat krasjes +klein plekje verf af door met hiel ertegen te zitten aan rechterkant :)
75 € :?
 
Laatst bewerkt:
Ja die van men 04 ook tekoop binnenkort zou er zelf ook wel blanke willen van maken maar denk niet dat ik daar handig genoeg voor ben :P
Schade door lomp te doen met paddockstand en achter de demper wat krasjes +klein plekje verf af door met hiel ertegen te zitten aan rechterkant :)
75 € :?

In de afbijt en daarna scotchen,stelt niks voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan