mightys
MF'er
Hoi wat is de betere en dan bedoel ik niet prestatie gericht maar betreft betrouwbaarheid.
En zijn er bekende kwalen van de motoren bekend.
En zijn er bekende kwalen van de motoren bekend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over welke km standen hebben we het dan want in de schuur zitten en er naar kijken telt natuurlijk niet mee. Beetje typische ducati rijder nog geen 1000km per jaar en verder een beetje poetsen want anders wordt het misschien een stucgati.Ik heb een 2014 dark stealth 1199S gehad. Geen enkel probleem mee gehad. De panigale reeks is sowieso enorm verbeterd t.o.v. de 1098/1198 serie. De 1199S heb ik in 2018 ingeruild op een V4S. En ook daar tot op heden geen enkel probleem mee gehad m.u.v. 2 terugroepacties welke netjes zijn uitgevoerd.
Over welke km standen hebben we het dan want in de schuur zitten en er naar kijken telt natuurlijk niet mee. Beetje typische ducati rijder nog geen 1000km per jaar en verder een beetje poetsen want anders wordt het misschien een stucgati.
Verder schijnt de nauwkeurigheid bij Ducati 's motorblokken en versnellingsbakken onder de maat te zijn vergeleken bij andere merken.
Zeg niet dat die BMW probleemloos zal zijn want het is natuurlijk een bmw en dat is nieuw allemaal leuk en aardig maar op een gegeven moment gaat er toch zooi stuk en mag je BMW dealer prijzen gaan betalen, zelfde geldt overigens voor Ducati maar ik zou zelf meer vertrouwen in een BMW hebben want Duits is nog steeds geen Italiaans.
Genoeg uit m'n nek gelult doe ermee wat je wilt.
Wat een slap lul verhaalOver welke km standen hebben we het dan want in de schuur zitten en er naar kijken telt natuurlijk niet mee. Beetje typische ducati rijder nog geen 1000km per jaar en verder een beetje poetsen want anders wordt het misschien een stucgati.
Verder schijnt de nauwkeurigheid bij Ducati 's motorblokken en versnellingsbakken onder de maat te zijn vergeleken bij andere merken.
Zeg niet dat die BMW probleemloos zal zijn want het is natuurlijk een bmw en dat is nieuw allemaal leuk en aardig maar op een gegeven moment gaat er toch zooi stuk en mag je BMW dealer prijzen gaan betalen, zelfde geldt overigens voor Ducati maar ik zou zelf meer vertrouwen in een BMW hebben want Duits is nog steeds geen Italiaans.
Genoeg uit m'n nek gelult doe ermee wat je wilt.
Dan noem je ook wel weer wat. BMW is nou ook niet precies bekend om haar soepel schakelende versnellingsbakken. Sommige mensen denken dat het blok uit elkaar klapt, bij de eerste keer dat ze de motor in de versnelling zetten.Over welke km standen hebben we het dan want in de schuur zitten en er naar kijken telt natuurlijk niet mee. Beetje typische ducati rijder nog geen 1000km per jaar en verder een beetje poetsen want anders wordt het misschien een stucgati.
Verder schijnt de nauwkeurigheid bij Ducati 's motorblokken en versnellingsbakken onder de maat te zijn vergeleken bij andere merken.
Genoeg uit m'n nek gelult doe ermee wat je wilt.
ExactWat een slap lul verhaal
Ik hebben Honda en een Ducati, het grote verschil is dat het bijbrengen Duc allemaal wat fragieler is.Duitse kwaliteit is een illusie....... zeker bij BMW motorfietsen. Het enige dat kwalitatief echt goed is aan een BMW is het imago.
Een van de weinige dingen die echt in Duitsland gemaakt worden aan een BMW is de rekening.
Bij Italianen heb je het grote voordeel van SHIT........ (Self Healing Italian Technology). Maar zonder dollen, ik rij zelf Italiaanse motoren en auto's en heb eigenlijk nooit problemen. Als ik zie wat er bij bekenden en klanten allemaal stuk gaat aan Duitse voertuigen.......
Da's bij de ouwe Boxers, die zijn niet zo verfijnd nee. De S1000RR heeft dat nooit gehad.Dan noem je ook wel weer wat. BMW is nou ook niet precies bekend om haar soepel schakelende versnellingsbakken. Sommige mensen denken dat het blok uit elkaar klapt, bij de eerste keer dat ze de motor in de versnelling zetten.
Twijfel of dit mijn nieuwe onderschrift moet zijn...Als er bij een Duc wat stuk gat of niet wil starten dan noemen we het gewoon karakter cq Italiaans temperament.