ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal je er ff over appen in dezer dagen.

Pff, wat zijn er fantastische after market spullen tekoop voor de 10! Ben een beetje aan het rondkijken voor een setje schijven. Al zijn ze buiten budget, ze zijn porno!

[afbeelding]

Voor deze schijven ook gekeken,zijn iets van €700 per stuk.Komen uit Amerika,in Nederland geen verdeler te vinden.
 
Hoi Mannen was vanmiddag bij Hans van Wijk , stond een hagelnieuwe groen zx10r 2016 met het kaartje erop verkocht !! Iemand van hier ? de gelukkige!
 
Moet je eens een setje OZ of een setje Galespeed in je handen nemen en eens kijken naar de afwerking van de tandwieldragers en de wielspacers dan praat je wel anders,gaat niet alleen over de bouten.Front Row doet ook geen PVM meer.
Bij Front Row staat een setje Galespeed voor een zx10r.Voor mij geen PVM meer als je dat ziet.

Zijn voor mij *O* *O*

Wacht nog op de remschijven van Galespeed, en dan gaat alles eronder.

BTW: iedereen nog een goed en gezond 2017!

:W
 
Laatst bewerkt:
Beste wensen allemaal!!

15578474_778465508968245_2818329181993521646_n.jpg


Dit jaar hopelijk weer veel fun van de Kawa's hebben.
Meteen maar een vraag. Iemand ervaring met Trackdays4All?
Dagje Assen kost daar 180,- incl. foto's van Adje Kievit. Ik zweer altijd bij CRT, maar daar vielen de marshalls de vorige keren toch best 'tegen' en aangezien vrij rijden toch het leukst is...
 
Ik ben 2x 4 dagen met Trackdays4All naar Cartagena geweest, en heb over zes jaar drie keer via dit bedrijf op Assen gereden.
De organisatie is redelijk vlekkeloos, maar verwacht geen service. Het gaat om geld verdienen.
Ik had ze buiten de faciliteiten ook verder niet nodig, dus geen klachten..

Marshalls rijden er niet mee, wel kan je begeleiding boeken bij http://www.dv-productions.nl/ . Goede ervaren (snelle) vent. :t

Een technische keuring of controle op een rugprotector was er ook niet.
Er wordt wel over gesproken dat laatstgenoemde verplicht is. ;)
 
Laatst bewerkt:
En maar 4 sessies bij Trackdays4al...


Edit: in 2015 idd 5 sessies.
Enkele jaren geleden toch echt dagen met 4 max sessies gehad.
 
Laatst bewerkt:
Oh ik dacht 5 sessies net als bij CRT. Bij CRT heb ik overigens nog nooit een technische keuring meegemaakt en ook geen controle op backprotector (die ik wel heb daar niet van).

Wel altijd serieuze organisatie vind ik met groot verantwoordelijkheidsgevoel en veel services erbij zoals de bandentrucks en veringspecialist en Ott motoren.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed 2 jaar geleden voor het 1st op assen (of was het alweer 3 jaar geleden :? ) met een duitse organisatie.
Toen ook gewoon 6 sessies wel beetje jammer was een 2 daagse en ik had nog nooit op assen gereden en had ook geen regenbanden -O-
De 1e dag niet anders dan regen heb me toch op de baan gewaagd maar zonder baankennis/grip ging het niet echt vooruit :$ ,dag 2 werden 4 groepen ingedeelt volgens rondetijd maar was het droog, ja toen zat ik in de 2e traagste groep maar was er toen wel de snelste -O-
Had meer bij geleerd als ik een groepje hoger had gezeten wil wel nog eens op assen in 2017 en hoop dan een paar secondjes van men tijd te doen :]
Maar vind 5 sessies voor 180€ nou niet echt veel rijtijd voor je geld :P
 
Laatst bewerkt:
"Iedereen rijdt 5 sessies inclusief tijdwaarneming in de middagsessies."Bandenservice en HK suspension is er ook..
Ah ok :) Dus zoveel verschil is er nu ook weer niet qua dat soort dingen.

Tien jaar geleden had ik nog wel eens zes sessies. :?
Tien jaar geleden haalde ik pas over een paar maanden m'n A'tje :$ })

Maar vind 5 sessies voor 180€ nou niet echt veel rijtijd voor je geld :P
CRT kost 225,- en dan nog de foto's a 30,- is dus 255,-...



Vorig jaar 2 CRT dagen geboekt waarvan 1 letterlijk 1 in het water viel, wel gereden, maar leuk was het niet :N Dan is 225,- wel een hoop geld.
 
Ja idd het is veel geld maar wel een prachtige baan om op te rijden maar als het dan regent is het wel zuur dat je zoveel betaald hebt ja -O-
De 2e dag was het bijna hele dag droog maar men k5 was in veilige modus gegaan (slecht contact met ecu) en leverde nog maar 100 pk de 600 gingen me gwn voorbij op het rechte eind en nee niet in de remmen :/ :')
Ondanks dit toch een 1:58 eruit geperst full power moeten er toch wel 2-3 seconden af geraken denk ik :P
 
Oh ik dacht 5 sessies net als bij CRT. Bij CRT heb ik overigens nog nooit een technische keuring meegemaakt en ook geen controle op backprotector (die ik wel heb daar niet van).

Wel altijd serieuze organisatie vind ik met groot verantwoordelijkheidsgevoel en veel services erbij zoals de bandentrucks en veringspecialist en Ott motoren.


CRT is/was altijd een hele goede organisatie juist vanwege de instructeurs.
Maar ik vind het wel heel veel geld.
En bij Racecracks is ook een vering persoon aanwezig en een bandenboer.
Ook de instructeurs zijn zeer bekwaam en de hele dag kun je wisselen van groep.
En word er gekeken of je op je plek zit binnen de groep.
 
ouwe lullen allemaal hiero....



Maar racecracks is gewoon een top organisatie
'T kost wat maar dan heb je ook wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan