ZX10R 2008, 200pk beest! PC3, Akra, Bi-Xenon, Gilles, enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximus Decimus

MF veteraan
17 feb 2006
2.059
105
Kampen (Overijssel)
Op pagina 5 de foto's van de motor op dit moment.
Advertentie aangepast ivm opties verwijderd. PC3, Akra, gilles hendels, xenon zijn verwijderd. Tegen meerprijs wel leverbaar uiteraard.

Te koop,

Zx10R van 2008. NIEUWSTAAT!!
Vraagprijs!! 8500 €7490
Prijs Excl BTW!! € € 6400

Zal ff kort de specs opnoemen:

ORIGINEEL NL'se MOTOR !!

-ZX10R 2008
-188PK (Incl Ram-air 200PK) :9~
-Sportluchtfilter
-Ohlins stuurdemper
-Dark smoke achterlicht met geintegreerde knippers
-Duocover
-Aansluiting druppelader onder het zadel
-Stalenremleiding voor en achter
-MRA donker kuipruitje
-Wielstriping
-Valdoppen
-Korte kentekenplaathouder

-Akra mogelijk tegen geringe meerprijs :Y

Uiteraard het duo zadeltje aanwezig.

Op dit moment heeft hij 25.000km gelopen. De motor is 100% schadevrij, compleet in nieuwstaat. Geen krasje, geen deukje, helemaal niks!

Hij heeft altijd zijn onderhoudsbeurten gehad. Al het onderhoud aantoonbaar!
Het betreft een btw motor. Mensen die een motor op de zaak willen kopen kunnen dus de btw terugvorderen.

Grtz,

Rik
 
Laatst bewerkt:
full
 
dyno uitdraaitje van die pk's? :Z mooi kroegpraatje die 200pk maar dat komt er natuurlijk niet uit in de werkelijkheid :z :')



Uiteraard zijn deze 200pk krukas pk's die kawa opgeeft. Een fiets met 200 achterwiel pk's hoort thuis in het WBK.
Heb een uitdraai van 176pk op het achterwiel. Dit was nog zonder sportfilter en akra. Tel je bij de 176pk +/- 12% vermogensverlies op van de krukas naar het achterwiel, dan kom je heel dicht in de buurt van de 200PK. Namelijk 198PK })

PK's maken me ook niet uit. Is inderdaad leuke kroegpraat.
Feit is dat deze jonge als een kogel gaat :Y :}
 
Laatst bewerkt:
Hey mijn "oude" ZX10R staat hier te koop :9

Voor de liefhebbers, ik heb deze fiets nieuw aangeschaft en 2 jaar geleden aan Rik verkocht, is een absolute topper en wellicht nog in de btw, leuk voor de zakelijke rijder })

Tja deze gaat natuurlijk als een speer, maar Rik zal nu wel willen overstappen op de S1000RR :+

*O* *O* *O*
 
Hey Jan, Thanks voor de kick op jouw ex fiets.
Inderdaad 2 jaar terug toen hij 1 jaar oud was bij Barn gekocht als btw motor.

En dat is het nog steeds! :P
Wie zakelijk wil rijden kan de btw terugvorderen.
 
Verdere info..:

Voor erg hard te gaan is deze fiets standaard uitgerust met een super setje remmen en vering. Pertinent geen Ohlins of brembo nodig.

In 2008 tijdens de intro ook alleen maar goede woorden over de houding op de bike, de remmen en de vering. Won tevens de 1000cc test dat jaar!!
 
GRUWELIJKE motor. Zou 'm graag van je overnemen maar helaas andere prio's... (en erg happy met m'n huidige). Maar als je deze niet binnen no time kwijt bent weet ik het niet meer...

KICK van Rick
 
GRUWELIJKE motor. Zou 'm graag van je overnemen maar helaas andere prio's... (en erg happy met m'n huidige). Maar als je deze niet binnen no time kwijt bent weet ik het niet meer...

KICK van Rick


Thanks Rick!

Heb ook nog nooit zo lang een motor gehad en bevalt nog steeds erg goed. Je wilt eens wat anders he..
En prio's heb je om te verleggen he ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan