ZX10R 2008, 200pk beest! PC3, Akra, Bi-Xenon, Gilles, enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard zijn deze 200pk krukas pk's die kawa opgeeft. Een fiets met 200 achterwiel pk's hoort thuis in het WBK.
Heb een uitdraai van 176pk op het achterwiel. Dit was nog zonder sportfilter en akra. Tel je bij de 176pk +/- 12% vermogensverlies op van de krukas naar het achterwiel, dan kom je heel dicht in de buurt van de 200PK. Namelijk 198PK })

PK's maken me ook niet uit. Is inderdaad leuke kroegpraat.
Feit is dat deze jonge als een kogel gaat :Y :}

Ik heb het zelfde type fiets, er is een Ram-Air Modificatie die van 188 pk +- 200 van maakt.

Maar kan nu nergens vinden hoe dat gedaan moet worden en ook geen beschrijvingen ervan, maar het kan echt :)))
 
Nog maar weer eens leven in blazen deze advertentie.
Was hem eigenlijk helemaal vergeten :P

Ga lekker doorrijden op dit beest dit jaar :Y
Of gaat hij dit voorjaar toch een nieuwe eigenaar vinden?

Wie wo wie durft dit beest aan te pakken? })
 
Laatst bewerkt:
De prijs is in de winter gezakt naar 8490, nu zeer nette zomerprijs €7490 !!
Excl BTW voor de ondernemers onder jullie € 6400 !!
 
Laatst bewerkt:
Interesse altijd, maar ik ga eerst naar een andere kijken.
Wordt het niks ben je de volgende waar ik aan de bel trek.


Prima, bellen mag altijd, komen kijken ook. Kopen mag maar hoeft niet.
Als je komt drinken we natuurlijk wel verplicht lekker een bakkie en lekker kletsen over onze grootste hobby terwijl we bij de green machine zitten :+

Succes bij de andere fiets!
 
mooie instelling bijna niks verplicht, behalve de koffie dan.

Prima, bellen mag altijd, komen kijken ook. Kopen mag maar hoeft niet.
Als je komt drinken we natuurlijk wel verplicht lekker een bakkie en lekker kletsen over onze grootste hobby terwijl we bij de green machine zitten :+

Succes bij de andere fiets!
 
mooie instelling bijna niks verplicht, behalve de koffie dan.


Hahah, heb door de jaren heen wel geleerd en ervaren dat verplichte kost en pushen tijdens verkoop helemaal niet gezellig is :N

Gezellig erover kletsen en ervaringen delen is des te leuker. Koop je hem, dan heb je een mega fiets, koop je hem niet dan heb ik nog steeds een mega fiets :+
 
Haha, hij blijft in je hoofd he.. ;)
Hahaha jazeker man, kan 'm niet loslaten. Was ook dichtbij, maar de koop van een huis doet je prioriteiten toch verleggen natuurlijk. Daarentegen ben ik superblij met m'n '04 hoor. Maar als ik geld over had zou ik in ieder geval een bakkie bij je komen halen haha
 
Motor kan uit de verkoop.

Nee niet verkocht maar blijf lekker doorrijden *O* .
Wat was het weer heerlijk in sauerland afgelopen weekend.

Nog steeds heer en meester op de snelweg tussen al de andere motoren en nog steeds heer en meester in het bochtenwerk. Waarom dan weg doen he.. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan