Wat ook een leuk stuk is om te rijden, is de aansluiting A30 op de A12.
Verkeerslpein bij EDE.
Alle aansluitingen zijn leuk. Ik vindt de mooiste . Die komende van Veenendaal de A30 op. (ri. Barneveld)
Je kan keren op de eerste af ritten.
De bocht ri. utrecht kun je pas bij veenendaal keren. dat elke keer een eind rijden.
LET OP HET IS INMIDDELS BEKEND BIJ ONZE VRIENDEN VAN KOOS SPEE.
Er wordt voortdurend gekontroleerd door motor agenten in uniform maar ook gecamoufleerd. Dan herken je ze aan de zilveren streep op de broek. En dienst botspet.
(zeker in het weekend met mooi weer.)
Ohw ja, en wat ik deze keer ook ga proberen is of mijn leren pak droog blijft na de behandeling met tent-doek-spray! Ik heb namelijk héle slechte ervaringen met je pak goed invetten (toch nat)
hoi,
'k heb ff e.e.a. zitten lezen over de banden. Zelf heb ik dus ook absoluut geen lekker gevoel in de bochten. Mijn schaamrandjes (en geloof me ik schaam me daar DIEP voor) zijn links 1 en rechts -verklaarbaar door enkele uitglijders op die kant- ruim 2cm. Licht dus mede aan de dunlop 207 als ik dat hier zo lees?? (dacht al dat ik aan 't aftakelen was...).
Wat is volgens jullie de betere, zo niet de beste band ongeacht hoeveel km hij meegaat??
Is daar ook een leuk (lees prijsvriendelijk) adresje voor??
Zitten er ook zx12r rijders bij mij in de buurt (bergen lb)??
Oh ja, ik ben natuurlijk helemaal nieuw hier.......
Heej giapponese - welkom hier !hoi,
'k heb ff e.e.a. zitten lezen over de banden. Zelf heb ik dus ook absoluut geen lekker gevoel in de bochten. Mijn schaamrandjes (en geloof me ik schaam me daar DIEP voor) zijn links 1 en rechts -verklaarbaar door enkele uitglijders op die kant- ruim 2cm. Licht dus mede aan de dunlop 207 als ik dat hier zo lees?? (dacht al dat ik aan 't aftakelen was...).
Wat is volgens jullie de betere, zo niet de beste band ongeacht hoeveel km hij meegaat??
Welkom op dit forum.hoi,
hoi,
Ik heb in ieder geval geen spijt met mijn overstap naar de MPP 2CT.
Heb er nu al wat meer km's opzitten en ben zeeeeeeeeeer tevreden.
Heb eindelijk ook de overstap gemaakt naar de pazzo's, vanavond erop gezet en binnenkort eens kijken hoe ze bevallen met het rijden. Qua gezicht is het zo wie zo al mooier.
[afbeelding]
Hoi lui,
Heb een tijdje niets van me laten horen. Druk gehad met solliciteren en heb per 1 juli andere baan.
Tot die tijd vakantiedagen opmaken dus zal de komende 2 wk ook niet van me laten horen, ga met de familie in het koekblik naar Tsjechie.
Zagetta, Zou graag mee willen naar Cochem, vrouw wil niet mee dus 1 persoon. Laat maar ff weten of er nog plaats is.
M,n 12 staat nu bij de dealer om de probleempjes op te lossen. We zien wel wat het wordt, zal wel weer het nodige gaan kosten (je weet wel Bovag garantie..........)
Rijdt nu tijdelijk op een 600cc een-pitter van cagiva. Ook leuk, weer es wat anders, maar dan voor in de stad.
Zo, ga weer verder met inpakken,tot de volgende keer
Bedankt iedereen voor de goede wensen, Het zal zeker bevallen, ben al een paar keer in Tsjechie geweest, mooi weer en de bakermat van Pils (NB met een hoofdletter!!!)
Zgn dealer heeft nog niets gedaan. claimen dat het te druk is, toch raar als je al 3 weken van te voren hebt gemeld dat je je motor langs komt brengen voor diverse problemen . Slechte reclame dus voor Joppen Motoren uit Leende!!!!!!!!
Gjapponese, de MPP 2ct's bevallen mij zeer goed. Heb nu 1000 km gereden en heerlijk veel grip terwijl ik van supercorsa voor en gewone diablo achter af kom. NB edwin, ik geloof dat je net supercorsa's hebt laten zetten, tip let op je bandenspanning voor want de voorband cupt enorm wanneer de banden spanning te laag is.
Gjapponese, als je wat van bochtentechniek wilt leren moet je eens een VRO volgen of een circuitdag. Heb al 2* de VRO gevolgd en wil nu nog es een keer. Zeer leerzaam voor alle motortechnieken, zelf voor oude rotten. Kunnen eventueel gezamelijk (en mogelijk met meerdere van het forum) een cursus volgen.
Ga vanmiddag tochtje maken met een bijna powerboat (2*300PK aan boord) topsnelheid 90 km/h +. Ben zeer benieuwd