Bedankt voor alle vriendelijke reacties; 'k voel me meteen helemaal op m'n plek
Aangezien veel voorkeuren uitgaan naar mpp denk ik dat ik die eronder laat gooien.
Had ik ook op m'n laatste fiets (xj1300sp) en daar stuurde ik wel lekker mee ja.
Heeft iemand van jullie wel eens banden erop laten zetten die een paar circuitrondjes erop hadden zitten en hoe beviel/bevalt dat? Ik heb ze op de xj1300 gehad en dat ging prima, maar ja, die had ook maar 130pktjes
Ik heb er 'n adresje voor en prijstechnisch is het natuurlijk reuze interessant.
Gisteren nog ff een stukje rondgestuurd en het valt me steeds meer op dat m'n fiets van voor begint te wiebelen als ik rond de 80 kom en het stuur losjes in de hand heb. Nou is het bandje niet meer de beste maar ik zit toch nog niet tot aan de nokjes.
Kan het ook nog aan het balhoofdlager liggen en kun je dat nastellen???
@groen: moet je me een keer laten zien die bochtentechniek van jou
@Dino: ik denk dat het gros van de rijders de meeste km's rechtop rijdt
, ik ook dus.
Ik wil best een keer afspreken binnenkort; hier net over de grens hebben we veel minder snelheidsbeperkingen
. Ik heb bijv. op de A57 dus ook m'n fiets uitgeprobeerd tussen Goch en Kevelaer. 335 op de teller en het gekke ding wilde nog vooruit, maar ik niet meer....
Nou lees ik overal dat de teller nogal afwijkt, alleen weet ik niet bij/vanaf welke snelheid dat is. In ieder geval niet bij 50 / 80 / 120 en ook niet bij 210 (als een MB snelheidsmeter dezelfde snelheid aangeeft meen je toch dat het behoorlijk klopt of niet
) Wat is jullie mening hierover??
Ik wil best een piccie plaatsen maar weet niet hoe ik zo een grote erop kan zetten
@dr.Kawa: Die veiligheidsmarge is er bij mij ook ingeslopen door de jaren heen. (pfff wat een ouwe-lullen-taal) Maar ja, je maakt zo toch het een en ander mee he....
. Ik was 2 weken geleden ff naar Uithoorn gereden. 'k vond het een beetje een tam feestje hoor (was er ook pas laat door die omleiding bij Den Bosch.. ). In ieder geval rijd ik daar rustig
achterlangs van het industrieterrein af, moet rechts afslaan, komt er een heeeeele snelle jongen van rechts ultraplat door de binnenbocht en knalt dus bijna tegen me op
. Zo iets doe ik dus niet. (uuuhhh.... iemand van hier soms
???) Ik wil best plat maar met aanvaardbaar risico.
Enne....circuit??? Ik heb nog nooit een circuit gezien (behalve op TV) dus laat staan erop gereden....het idee alleen al
Vraagje nog: wat is het voordeel van een Power-Commander??
@potjepedis: suc6 met je nieuwe baan. Ben zelf zzp-er dusssss..... geen baas voor mij!!
Groeten