Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

hier een bericht wat misschien niet iedereen leuk zal vinden, maar ik moet het toch vermelden, de ZRX is weg.

Ingeruild voor een Vmax 1700, de nieuwe Vmax dus. Ik heb er lang over nagedacht, want de ZRX is ook een hele fijne fiets, maar ik heb altijd al een Vmax willen hebben, alleen het eerste type stuurde als een dweil.

Na een proefrit was ik helemaal overtuigd. Ik durf er alles mee te doen wat ik bij de ZRX ook durfde alleen dubbel het vermogen.

Tja, het klinkt misschien als verraad, ik weet het, maar ik wilde toch heel graag zo'n fiets.

Alleen nog de vraag, nu ik geen ZRX meer heb, willen jullie dat ik dit topic nog beheer of willen jullie dat een ander dat gaat doen? In dat geval verwittig ik het de moderator en komt hier een slot op en dan maar kijken wie het stokje overneemt.

Tot slot nog een foto van de nieuwe aanwinst.

Groeten, Ton.

 
Laatst bewerkt:
tuurlijk ton, het gaat toch super zo, jij doet het met passie en dat is heel belangrijk...ga zo door en veel plezier met je nieuwe v-max....
 
Laatst bewerkt:
ja hoor, je moet ervan houden, mijn ding is het niet!!! maar goed je maakt iemand anders natuurlijk heel blij met je zrx!!!
 
ja hoor, je moet ervan houden, mijn ding is het niet!!! maar goed je maakt iemand anders natuurlijk heel blij met je zrx!!!


Tja, hij staat nu bij Berry Goedhart in Bodegraven. Sla je slag zou ik zeggen!
 
mooie vrachtwagen hopelijk heb je er veel plezier van, lijkt me niet moeilijk om lol te hebben op zo'n beest

Net terug uit zuid frankrijk. Helaas zonder zrx, wat een wegen daar *snik*
 
He ton ,dikke brommer man ,ik had de zrx er lekker bij gehouden . vreet toch geen brood .hoe rijdt zo,n Vmax ?? barst van de power zeker 200 pk toch??
 
Bedankt voor de leuke reacties!

Iedereen vraag zich af hoe zoiets stuurt, mijzelf inclusief, en daarom heb ik niet afgelopen zaterdag maar zaterdag de vorige week proefgereden, in de stromende regen welliswaar.

Stationair manouvrerend voelt ie best zwaar aan, het is tenslotte een fiets van 300 kg, ga je er echter op rijden verdwijnt het gewicht als sneeuw voor de zon.

Zo rustig tokkelend rijdt ie heel braaf en comfortabel, ga je echter aan het gas wordt het een beest, wielspin tot in de 4e versnelling in de regen, en als het droog is en je geeft opeens gas moet je je echt schrap zetten als je 100 rijdt. Gigantisch vermogen.

En hoe hij stuurt? Het is echt verbazingwekkend, maar ik durf er net zo mee te gooien en te smijten als met de ZRX. Hoe ze het gedaan hebben weet ik niet, maar het stuurt formidabel.

En gelukkig ook zes zuiger remklauwen, met abs, dus niets te wensen verder. Het geluid is als van een dikke V-twin, en voor het eerst heb ik niet de behoefte om gelijk aan vervangingsdempers te denken.

Al met al ben ik er heel blij mee!
 
Laatst bewerkt:
Kicke man , echt een dikke fiets.
Zou ook wel eens een proefrit willen maken op de nieuwe max.
Heb alleen de centjes nu ff niet en ben ook echt tevreden met de zrx.
Hoop toch dat je je werk voortzet en nog een keertje of wat met ons meerijd.

Groetjes
Bart
 


Heel graag!!!
 
Ton heb je toch 100 cc meer als ik , daar ben ik stilletjes toch een beetje jaloers op .maar ik heb dan weer 242 pk .zo is het altijd wat . grts rob
 
hoi spiraldive,

ik denk dat wij allen van dit forum jouw inzet zeer waarderen dus daarom krijg je van ons een verrassingspakket thuis gestuurt voor je v-max:
1 liter kawasaki green verf;
2 stuks kawasaki logo's voor op de tank;
2 stuks zrx logo's voor op de zijkappen

en als klapper op de vuurpijl een zrx sleutelhanger.

graag je adres en wij sturen dit verrassingspakket op.

met dit verrassingspakket hoor je toch een beetje bij ons.

 

Haha wat leuk!

Heel hartelijk bedankt, echt een verrassing!

Mijn adres:

Plevierstraat 5
2821 XG Stolwijk.

Geeft me inderdaad het gevoel bij jullie te zijn.
 
Hey spiraldrive mooie nieuwe aanwinst en van mij mag je het blijven beheren!!!
 
Was nog wat vergeten!
Mensen ik zit met een dilemma, mijn motor krijgt deze winter groot onderhoud en zijn kleur opnieuw!
Maar zit met de gedachte van een nieuw uilaatsysteem, ik twijfel tussen 2 merken!
1: remus met de hexacone demper (+/- 900 euro)
2: akrapovic (+/- 1050 euro)
Geef me jullie mening, of idee hierover!!!
 
Allebij goede keus, maar ik zeg toch MUZZY .

Groetjes
Bartje
 


maakt niet zoveel uit!! veel belangrijker is welke kleur krijgt die?
 
www.mototrcycle.com en dan kijken bij OVER racing project dan heb je een vette dikke uitlaat met een paar hele dikke bochten en linkpijp .
 
naar mijn bescheide mening is een 4-in-2-in-1 het beste wat er is.
Toen ik voor muzzy koos kon ik dit niet vinden anders ZEKER voor dit consept gekozen.
Heb wel op t amerikaanse forem gelezen dat muzzy het best is voor de zrx,
maar zou persoonlijk voor de 4-2-1 gaan nu ik dit weet.
Is bewezen dat deze configuratie het beste is voor je KOPPEL.


Groetjes
Bartje
 

Als je binnen in de collector van de Muzzy kijkt, zie je ook dat eerst 2 bochten in 1 kamer terechtkomen. Dus de Muzzy (megafoon althans, maar ik denk de andere ook) is eigenlijk ook een 4 in 2 in 1. Dat verklaart ook dat er zoveel vermogen en koppel behaald wordt met een Muzzy. Maar dat zou ook met een andere 4-2-1 uitlaat kunnen.
 
Bart ,je hebt het kunnen zien in het westerlijk haven gebied in amsterdam muzzy of over racing ik weet het nog wel !! jij ook nog ?? 1100 vs 1200 ...... lichte bestuurder vs zware bestuurder , in alle gevallen was ik in het nadeel alleen .........ik was de snelste.
 
vind de zwarte kerker erg goed passen bij de zrx, maar in japan kan je ook hele fraaie titanium uitlaatjes scoren via moriwaki man op het zrxoc, zoals je misschien wel weet. Nog lichter en zekers exclusief
 
jemig, wat een rust hier de laatste tijd. Hebben jullie de fietsje allemaal netjes in het vet in de warme garage geparkeerd of zijn er ook nog wat doorrijders?

Ik heb net een setje hotgrips besteld, na afgelopen winter leek dat me toch wel een goede investering. Iemand ervaring mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.