Hallo mede ZRX-ers, sinds 3 weken ben ook ik bezitter van zo'n machtig mooie machine. Na tal van verschillende types gereden te hebben, nu uitgekomen bij deze allound, goedmoedige heerlijke motor. Ben nu sinds kort deze ZRX trefpunten door aan het worstelen, om zoveel mogelijk erover te weten te komen. Ik heb daarbij al de nodige leuke dingen gezien en gelezen.
Deze spiegeltjes vormen voor mij de aanleiding om maar eens aan te haken in dit forum, en ik ben benieuwd of deze spiegels op ieder stuur passen. Mijn ZRX heeft een niet standaard, breder stuur, waar aan het einde zwarte barends zitten die met een kruiskop bout in het stuur vast gedraaid zitten. Passen de spiegeltjes op de plaats van de barends?
gr. Wijnand
Hallo Wijnand,
En welkom... als het goed is passen die Oberon spiegels wel op jouw stuur. Als ie tenminste een diameter heeft van tussen de 12 en 22 mm. Maar kijk eerst eens of je je oude barends eraf kunt krijgen. Normaal gesproken moet dit geen probleem zijn maar er zijn er een paar die muur en muur vast zitten.
Succes ermee...
Laatst bewerkt: