ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Mannen graag jullie input. Met onderstaande kleur kan ik niet zoveel vandaar mijn zoektocht om er een echt mooie bike van te maken. Nu zit dar R-kuipje er nog op maar zo moet hij worden. Wie weet wat voor type koplamp dit is? Alle info mbt kleurstelling wordt op prijs gesteld. (Mag ook met deze kleur.) liever doordacht te werk dan te vlug en spijt krijgen.
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    85,1 KB · Weergaven: 9
Graag gedaan Rolf, ik zit best wel vaak op You-tube naar ZRX'en te kijken. En dacht dat deze wel leuk was voor je.
Kun je wat ideetjes opdoen! :Y:)
 
Mannen graag jullie input. Met onderstaande kleur kan ik niet zoveel vandaar mijn zoektocht om er een echt mooie bike van te maken. Nu zit dar R-kuipje er nog op maar zo moet hij worden. Wie weet wat voor type koplamp dit is? Alle info mbt kleurstelling wordt op prijs gesteld. (Mag ook met deze kleur.) liever doordacht te werk dan te vlug en spijt krijgen.

Ik heb nog een koplamp en oren liggen van toen ik mijn ZRX kocht. Ik heb er nu een R-kuip op zitten en deze ronde koplamp gebruik ik niet meer.
2017-02-18,15.00.22.JPG


2017-02-18,18.00.40.JPG
 
Twee weken geleden bij de zrx , kleppen gesteld carbs synchroon gezet en uitgebreide beurt gedaan wat resulteerde in 300 rpm meer bij stationair draaien.
Dit terug afgesteld naar 1100 rpm met mooie rustige loop.
Test rit gemaakt en alles toppie.:t
Vandaag mijn zelf gefabriceerde rotor / pulsgever gemonteerd .
Wat mij opviel in de test rit vanmiddag was het verschil met de test rit van 2 weken geleden , toen was het GAS EN GAAN ( normaal gas respons )
Nu was het GASGAAN , dus duidelijk snellere gas respons, dus die 4gr scheelt wel degelijk!
En ik kon bij stationair loop weer +/- 200 rpm terug draaien.
Nu komende week het verbruik eens in de gaten houden , kijken of dit ook verschil maakt positief of negatief , ben benieuwd.:?

GREETZ
 
Twee weken geleden bij de zrx , kleppen gesteld carbs synchroon gezet en uitgebreide beurt gedaan wat resulteerde in 300 rpm meer bij stationair draaien.
Dit terug afgesteld naar 1100 rpm met mooie rustige loop.
Test rit gemaakt en alles toppie.:t
Vandaag mijn zelf gefabriceerde rotor / pulsgever gemonteerd .
Wat mij opviel in de test rit vanmiddag was het verschil met de test rit van 2 weken geleden , toen was het GAS EN GAAN ( normaal gas respons )
Nu was het GASGAAN , dus duidelijk snellere gas respons, dus die 4gr scheelt wel degelijk!
En ik kon bij stationair loop weer +/- 200 rpm terug draaien.
Nu komende week het verbruik eens in de gaten houden , kijken of dit ook verschil maakt positief of negatief , ben benieuwd.:?

GREETZ
Mooi dat tie goed loopt :t,en heb je de wielen ook klaar ?(foto dus) :Y
 
Goedemorgen, vraagje inmiddels weer terug gegaan naar een ZRX1200 R uit 2003 (zie foto).
Moet zeggen nog wel het één en ander te doen maar oker daar was de prijs dan ook wel naar.
Maar nu ben ik op zoek naar een standaard uitlaat voor de 1200.
Weet een van jullie er één te vinden of heb je er een dan hoor ik dat graag. Groet, Anton
 

Bijlagen

  • D73812F3-4FF1-4655-AEDD-22352A198029.jpeg
    D73812F3-4FF1-4655-AEDD-22352A198029.jpeg
    297,8 KB · Weergaven: 8
Goedemorgen, vraagje inmiddels weer terug gegaan naar een ZRX1200 R uit 2003 (zie foto).
Moet zeggen nog wel het één en ander te doen maar oker daar was de prijs dan ook wel naar.
Maar nu ben ik op zoek naar een standaard uitlaat voor de 1200.
Weet een van jullie er één te vinden of heb je er een dan hoor ik dat graag. Groet, Anton
Welkom Anton, mooie 1200!
Met de uitlaat kan ik je niet helpen helaas, maar er zijn hier wel mensen die iets weten denk ik.
E-bay misschien?
 
EBay gekeken maar allemaal moeilijk te zien wat de staat van de uitlaat is en bij degene waar je het kon zien zag het er niet uit....
 
Goedemorgen, vraagje inmiddels weer terug gegaan naar een ZRX1200 R uit 2003 (zie foto).
Moet zeggen nog wel het één en ander te doen maar oker daar was de prijs dan ook wel naar.
Maar nu ben ik op zoek naar een standaard uitlaat voor de 1200.
Weet een van jullie er één te vinden of heb je er een dan hoor ik dat graag. Groet, Anton
Als je alleen de einde er zoekt, die moet ik nog hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan