Zo.... de Kerstboom staat....

Beetje vreemde belichting maarja..

Bijlagen

• Kerst bike.webp
    Kerst bike.webp
    256,9 KB · Weergaven: 0
Nee thuis doe ik er niets mee.
Ben alleen en hoewel ik het best leuk vind, vind ik het voor mezelf te veel gedoe om er van alles voor neer te zetten.
Heb wel wat lampjes besteld voor in de vrachtwagen, even kijken of ik dat werkend krijg want moet wat ombouwen aangezien het op 12V moet werken.

Ben alleen en hoewel ik het best leuk vind, vind ik het voor mezelf te veel gedoe om er van alles voor neer te zetten.
Heb wel wat lampjes besteld voor in de vrachtwagen, even kijken of ik dat werkend krijg want moet wat ombouwen aangezien het op 12V moet werken.
Er zijn omvormers van 24V naar 12V

Ik plaats in de vrachtwagen een kerstmuts op de poppy en vind het wel weer mooi gemeest :9

Er zijn omvormers van 24V naar 12V
Zal meer zijn dat het snoer nu 230v vraagt en eigenlijk al 12v is dus meer ik moet de adapter er tussenuit halen en een sigarettenplug eraan zetten.

Ik plaats in de vrachtwagen een kerstmuts op de poppy en vind het wel weer mooi gemeest :9
Vind kerstlampje dan wel weer leuk. Alleen ff kijken of ik er geen last van heb anders gelijk er weer uit.

Terug
Bovenaan Onderaan