Die komt uit China. Als je die eenmaal uitgepakt hebt nooit meer terug in de verpakking te krijgen!hier het eerste cadeau al onder de boom .
de piek kwam er al snel achteraan Bekijk bijlage 2073461
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die komt uit China. Als je die eenmaal uitgepakt hebt nooit meer terug in de verpakking te krijgen!hier het eerste cadeau al onder de boom .
de piek kwam er al snel achteraan Bekijk bijlage 2073461
als ze uit china komt kan het sneetje goed overdwars zitten , tis nog geen kerst dus ik mag ze nog niet uitpakkenDie komt uit China. Als je die eenmaal uitgepakt hebt nooit meer terug in de verpakking te krijgen!
Vaak blijkt ook de piek helemaal niet te passen.Die komt uit China. Als je die eenmaal uitgepakt hebt nooit meer terug in de verpakking te krijgen!
Er zijn omvormers van 24V naar 12VNee thuis doe ik er niets mee.
Ben alleen en hoewel ik het best leuk vind, vind ik het voor mezelf te veel gedoe om er van alles voor neer te zetten.
Heb wel wat lampjes besteld voor in de vrachtwagen, even kijken of ik dat werkend krijg want moet wat ombouwen aangezien het op 12V moet werken.
Ik plaats in de vrachtwagen een kerstmuts op de poppy en vind het wel weer mooi gemeestNee thuis doe ik er niets mee.
Ben alleen en hoewel ik het best leuk vind, vind ik het voor mezelf te veel gedoe om er van alles voor neer te zetten.
Heb wel wat lampjes besteld voor in de vrachtwagen, even kijken of ik dat werkend krijg want moet wat ombouwen aangezien het op 12V moet werken.
Zal meer zijn dat het snoer nu 230v vraagt en eigenlijk al 12v is dus meer ik moet de adapter er tussenuit halen en een sigarettenplug eraan zetten.Er zijn omvormers van 24V naar 12V
Vind kerstlampje dan wel weer leuk. Alleen ff kijken of ik er geen last van heb anders gelijk er weer uit.Ik plaats in de vrachtwagen een kerstmuts op de poppy en vind het wel weer mooi gemeest