Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Poetst ze ook de motoren?Ik heb er regelmatig 3 of 4 binnenstaan, én 1 in de gang. Ook daar ruik je niks van... Soms na stevig gummen, als ik meteen doorrij naar binnen ruik je warm rubber en de afkoelende motor (en frame) maar over het algemeen ruikt het hier lekkerder als een huis waar een hond of een kat woont. En ik heb geen gewoontereuk want door de weeks ben ik er niet, is alleen de "schoonmaakster" er maar...
In de jaren 80 moesten we ineens allemaal ATV-dagen krijgen. (ADV?)heerlijk tijd... Ik neem er meestal 2 a 3 weken voor vrij zodat ik met kerst en oudernieuw nergens aan hoef te denken... Lekker inkoopjes doen, kadootjes onder de boom, chillen, door de wijk heen wandelen om niks wijzer, maar wel relaxter te worden... Vuurwerkjes inslaan. geen voornemens. Dan ik het nieuwe jar helemaal met een schone lei beginnen
nee, wel die Duitse helm maar dat had je wel verwacht toch?Poetst ze ook de motoren?
Exact jouw ding... Ik ben een wintermens, da's ook een dingetje hoorIn de jaren 80 moesten we ineens allemaal ATV-dagen krijgen. (ADV?)
Dat was dat iedereen werkgelegenheid zou hebben. Toen wel enkele jaren daarvoor loonsverhoging ingeleverd.
In het begin werden alle dagen 'verplicht' vrij aangewezen. Dat waren dagen door het hele jaar heen, maar de kerstweek werd altijd vrij ingepland.
Zonde....................zit je met die donkere en grauwe dagen thuis naar de kerstboom te staren.
Ik was veel liever vrij in het voorjaar voor een extra vakantie naar overal en nergens.
Maar al vrij snel werd dat alleen rondom de kerstdagen die nog verplicht vrij te nemen waren.
Gelukkig werkte ik vaak 'buiten de deur' en dan draaide ik het altijd zo, dat 'de klant' wenste dat ik werk ging afmaken.
Natuurlijk nam ik dan wel eens toch een dagje, maar liefst rond de kerst zoveel mogelijk werken.
Voor mij geen kerstshows, uren in de supermarkt om nog een konijn te bemachtigen. Super!!
Maar dan kwam het voorjaar!!
YES, we pakken nog een weekje naar Spanje, of enkele dagen naar Umbrië, Tenerife ect.
Voor mij is de winter altijd een beetje 'overleven'.
Vanaf maart krijg ik altijd weer overal zin in. Ben dan weer blij als in de lente de zon terugkomt.
Was ik maar geboren als ijsbeer.............. In de winter enkele maanden alleen maar snurken!!
Ik heb sinds 2 weken mijn circuitmotor in de woonkamer staan en het enige wat ik s'morgens ruik wanneer ik de woonkamer inloop is een bandengeur. En de banden zijn alles behalve vers, maar zo ruikt het lichtjes.Misschien een rare vraag: maar als je zo’n Z660 binnen in de woonkamer hebt staan, gaat dat na verloop van tijd niet ruiken naar olie en benzine?
Overigens.....ik benijd je wel hoor want zou dolgraag ook mijn motorfietsen binnen willen stallen in de woonkamer maar helaas wordt dat niet goedgekeurd.
Het is dan ik eruit of de motoren eruit.
Zo jammer......
nee, wel die Duitse helm maar dat had je wel verwacht toch?
Ijsbeer?,dan heb je pech die moet gewoon doorgaan in de winter.In de jaren 80 moesten we ineens allemaal ATV-dagen krijgen. (ADV?)
Dat was dat iedereen werkgelegenheid zou hebben. Toen wel enkele jaren daarvoor loonsverhoging ingeleverd.
In het begin werden alle dagen 'verplicht' vrij aangewezen. Dat waren dagen door het hele jaar heen, maar de kerstweek werd altijd vrij ingepland.
Zonde....................zit je met die donkere en grauwe dagen thuis naar de kerstboom te staren.
Ik was veel liever vrij in het voorjaar voor een extra vakantie naar overal en nergens.
Maar al vrij snel werd dat alleen rondom de kerstdagen die nog verplicht vrij te nemen waren.
Gelukkig werkte ik vaak 'buiten de deur' en dan draaide ik het altijd zo, dat 'de klant' wenste dat ik werk ging afmaken.
Natuurlijk nam ik dan wel eens toch een dagje, maar liefst rond de kerst zoveel mogelijk werken.
Voor mij geen kerstshows, uren in de supermarkt om nog een konijn te bemachtigen. Super!!
Maar dan kwam het voorjaar!!
YES, we pakken nog een weekje naar Spanje, of enkele dagen naar Umbrië, Tenerife ect.
Voor mij is de winter altijd een beetje 'overleven'.
Vanaf maart krijg ik altijd weer overal zin in. Ben dan weer blij als in de lente de zon terugkomt.
Was ik maar geboren als ijsbeer.............. In de winter enkele maanden alleen maar snurken!!
Je laat haar andermans Duitse helm in jouw huis poetsen?
Heej... op mijn kan je ALTIJD rekenen...Jeeej! Ze is er weer!
Heej... op mijn kan je ALTIJD rekenen...
Rob woont in de catacomben van het MF,hij moet wel want z,n huis kan hij niet meer in door de grote hoeveelheid motorenJa, maar jij bent vergroeid met het forum, Sassette gaf een tijd geleden aan dat ze er geen zak meer aan vond. Dus blijkbaar is ze er weer.
Zonder jou heeft M-F eigenlijk geen bestaansrecht. Dag of nacht, weekdag of weekend, je bent er altijd
Hey, ik ben in behandeling hè... heb er geen enkel vertrouwen in.Rob woont in de catacomben van het MF,hij moet wel want z,n huis kan hij niet meer in door de grote hoeveelheid motoren
Zoiets?,Hey, ik ben in behandeling hè... heb er geen enkel vertrouwen in.
Maar je bent doordeweeks toch nooit thuis?
En @Miglowie , nog niet veel veranderd. Alleen is mijn zin om te werken even ver te zoeken :p
Ik ben op kantoor
Anders was ik met alle liefde sokken gaan sorteren ofzo..
Laat vuurwerk maar achterwegeheerlijk tijd... Ik neem er meestal 2 a 3 weken voor vrij zodat ik met kerst en oudernieuw nergens aan hoef te denken... Lekker inkoopjes doen, kadootjes onder de boom, chillen, door de wijk heen wandelen om niks wijzer, maar wel relaxter te worden... Vuurwerkjes inslaan. geen voornemens. Dan ik het nieuwe jar helemaal met een schone lei beginnen
Klopt, dat was toen nog eens solidariteit....In de jaren 80 moesten we ineens allemaal ATV-dagen krijgen. (ADV?)
De processierups? Nooit last mee gehad!............ en ook geen last van ongedierte zoals de processierups.
Ik heb de motor onder het slaapkamerraam staan.Benzine ruik ik niet, want dan was die meteen weer naar de schuur. Daar krijg je koppijn van.