Allemaal de schroothoop op?
Neen, we moeten ons blijven informeren.
Of misschien krijgen we allemaal gewoon onze L4
Laat ons hopen dat de dag komt dat voertuigen (L3 die door zelfbouw als L4 gaan verschijnen...) ingeschreven voor die datum (1.1.2016) toch nog kunnen gehomologeerd worden, m.a.w. dat de wetgever de mogelijkheid schept...zonder dat we voor financieële aderlatingen komen te staan.
Ik kom hier beter niet meer lezen
Toch wel laat ons hopen dat deze draad groeit met inbreng van velen over de volgende 2 jaar, iedereen heeft belang aan dit onderwerp, al was het maar om te weten hoe en wat er dient te gebeuren met het zelfbouw karretje na de invoegetreding...er zijn karretjes van 1000 Euro, maar er zijn er van 20 tot 40.000 Euro...en die karretjes blijven redelijk de waarde houden omdat het zijspan een heel prestigieus voertuig is, toch ? Hoe dan ook het kostenplaatje is voor velen ondergeschikt aan het emotionele.
We moeten ons niet laten deprimeren, maar zoeken naar oplossingen en hoe die te realiseren.
Neen, we moeten ons blijven informeren.
Of misschien krijgen we allemaal gewoon onze L4
Laat ons hopen dat de dag komt dat voertuigen (L3 die door zelfbouw als L4 gaan verschijnen...) ingeschreven voor die datum (1.1.2016) toch nog kunnen gehomologeerd worden, m.a.w. dat de wetgever de mogelijkheid schept...zonder dat we voor financieële aderlatingen komen te staan.
Ik kom hier beter niet meer lezen
Toch wel laat ons hopen dat deze draad groeit met inbreng van velen over de volgende 2 jaar, iedereen heeft belang aan dit onderwerp, al was het maar om te weten hoe en wat er dient te gebeuren met het zelfbouw karretje na de invoegetreding...er zijn karretjes van 1000 Euro, maar er zijn er van 20 tot 40.000 Euro...en die karretjes blijven redelijk de waarde houden omdat het zijspan een heel prestigieus voertuig is, toch ? Hoe dan ook het kostenplaatje is voor velen ondergeschikt aan het emotionele.
We moeten ons niet laten deprimeren, maar zoeken naar oplossingen en hoe die te realiseren.