Zijspannen en de wet

Vandaag gecheckt. De BMW staat op L4e en ook aantal zitplaatsen en gewicht zijn aangepast
Ben blij *O*

Vandaag de kentekenkaart ontvangen. L4e, helemaal top. Hier ga ik straks een biertje voor drinken :)

Ik lees nog steeds mee, en nu het eerste biertje op is.....wil ik nog een kleine opmerking plaatsen.
Ik heb JFJ een keer kort ontmoet en wanneer je maar even met hem gesproken hebt weet je dat hij uit (voor sommige misschien over-)enthousiasme handelt en spreekt, dus niet belerend bedoeld. De een is nu eenmaal wat fanatieker dan de ander....

nee dan zijn er wel andere (Q)vogels...... ;)

ben ik helemaal met je eens Willen. maar voor mij is het ook wel de reden dat ik nu mee lees en niet zo vaak meer reageer.

Mijne weegt al meer. Waar halen ze dat gewicht vandaan dan?

En toch denk ik dat ook een Qbird in het echt een prima kerel is, net als JFJ.

En toch denk ik dat ook een Qbird in het echt een prima kerel is, net als JFJ.
Nee, daar kan me echt neits bij voorstellen.
JFJ kan gewoon onhandig formuleren. Die vogel wil alleen maar aandacht door te provoceren, die vind het heerlijk als iedereen op hem inhakt.

ik denk dat het wel mee valt.

heb afgelopen najaar mijn 1200 radiator aan hem verkocht en ik vond hem meer dan redelijk en heel correct in zijn handelen. (heb hem dan wel niet in levenden lijve ontmoet, want is via de mail en de post gegaan)

ik denk dat het wel mee valt.

heb afgelopen najaar mijn 1200 radiator aan hem verkocht en ik vond hem meer dan redelijk en heel correct in zijn handelen. (heb hem dan wel niet in levenden lijve ontmoet, want is via de mail en de post gegaan)

Via de post is het dus best een aardige bird?

:+

Mag ik ff terug naar het onderwerp? Er is al veel geschreven over de wielbasis. De jongens BSC zijn bezig om mijn R60/6 te laten schommelen. Bij een cardanfiets mag de wielbasis 2% worden aangepast. Nu is het zo dat er op mijn oude papieren en nieuwe L4e kenteken geen wielbasis is vermeld. Ook op de website van de RDW staat bij de kentekenregistratie vermeld: M Wielbasis: 0 cm. Zelfs als ik die wielbasis 25% aanpas, blijft het 0 cm....
Heeft iemand enig idee of de wielbasis van een type motor ergens algemeen is vestgelegd? Misschien bij de eerste toelating in Nederland?

Ik heb het kenteken van onze R60/6 even nagekeken, daar staat ook overal nul. Het lijkt alsof de RDW de hele database geleegd heeft, of nooit gevuld.

Als er geen wielbasis op kenteken staat kun je ook geen afwijking van die wielbasis constateren lijkt mij.....

Daar is niet veel voor nodig. Deze brommers hebben een naloop rond de tien centimeter, met zes centimeter meer wielbasis heb je een speelgoedfiets.

Terug
Bovenaan Onderaan