Enigma1500
zijspan professional
Ik doe mee !!Zand er over. Bier er in!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe mee !!Zand er over. Bier er in!
Vandaag gecheckt. De BMW staat op L4e en ook aantal zitplaatsen en gewicht zijn aangepast
Ben blij
En elkaar niet openlijk afvallen is ook wel fijn. We zitten hier niet in de 16+ topics.
Vandaag gecheckt. De BMW staat op L4e en ook aantal zitplaatsen en gewicht zijn aangepast
Ben blij
Zand er over. Bier er in!
nee dan zijn er wel andere (Q)vogels......
ben ik helemaal met je eens Willen. maar voor mij is het ook wel de reden dat ik nu mee lees en niet zo vaak meer reageer.
Hoeveel zitplaatsen staan er nu op bij de RDW?
Daarin verschillen wij van mening.Die is al een half jaar niet meer op M-F geweest. Best jammer eigenlijk , ik kon zijn droge opmerkingen wel waarderen.
Daarin verschillen wij van mening.
Nee, daar kan me echt neits bij voorstellen.En toch denk ik dat ook een Qbird in het echt een prima kerel is, net als JFJ.
ik denk dat het wel mee valt.
heb afgelopen najaar mijn 1200 radiator aan hem verkocht en ik vond hem meer dan redelijk en heel correct in zijn handelen. (heb hem dan wel niet in levenden lijve ontmoet, want is via de mail en de post gegaan)
Daar is niet veel voor nodig. Deze brommers hebben een naloop rond de tien centimeter, met zes centimeter meer wielbasis heb je een speelgoedfiets.l