Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mijn dochter was ook maar enkele maanden oud als ze de eerste keer in het zijspan zat en in een tent moest slapen , was een hele volksverhuizing , want we gingen op vakantie naar Frankrijk, Oostenrijk enz , moesten nog de buggy en de potjes verwarmer meenemen , flesjes met melk , pampers en al wat er bij past ............... heeft tot haar 19 jaar mee geweest in het span
Nu rij ik en de kinderen toch niet, maar mooie dagen en in de bouwbak gaan prima.
Apart topic voor zijspannen en de wet heeft Halflive al gemaakt.
Die vraag heb ik ze dus vandaag maar gesteld.
Ik heb een GL1000 met anderhalfpersoons zijspan. Kenteken met inlegvel, maar volgens het kentekenregister is het gewicht 0, aantal zitplaatsen 0, wielbasis 0.
Ik neem toch aan dat ze dat willen weten.
Bedankt voor jullie antwoorden
Leuk om te lezen dat de kleintjes al zo jong mee kunnen om zo hobby en gezin te combineren
Groot deel van de mensen hier zou het wel eens even aanzien.. Nu het gratis is zie ik toch verdacht veel L4tjes voorbij komen
Jaja, en dan nog de oer L4tjes he, van papier zijn ze!
Pionier Kwastert heeft de eerste denk ik.
De OER-L4tjes heten nog niet zo, die hadden(hebben) een inlegvel. Mijn eerste zijspan had een inlegvel waarop het merk zijspan "zelfbouw" was, in 1992. Maar er zullen nog vééél oudere zijn
Groot deel van de mensen hier zou het wel eens even aanzien.. Nu het gratis is zie ik toch verdacht veel L4tjes voorbij komen