Ik dacht het wel, maar goed dat je het zegt, ik gebruik dat ding nooit, morgen even toeteren.De claxon werkt ook?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht het wel, maar goed dat je het zegt, ik gebruik dat ding nooit, morgen even toeteren.De claxon werkt ook?
Ik kreeg vandaag de brief binnen (eigenlijk vrijdag of zaterdag maar toen zat ik op een treffentje in België een biertje te drinken met o.a Petaat..... ik dwaal af ) van de RDW waarin ze vragen om mijn oude kenteken op te sturen. Tevens wordt er in de brief vermeld dat ze nog wat kleinigheden hebben aangepast aan mijn kentekengegevens. O.a. het vermogen hebben ze nu gezet op 70 kW wat voorheen stond op 999 kW omdat het met de zelfbouwkeuring niet vast was te stellen. Die 70 kW komt inderdaad aardig in de buurt van de waarheid....
Zijn het aantal zitplaatsen nu ook vermeld ?
Nee, nog steeds niet....
volgens mij had jfj hem er nog op zitten. Maar als ze er moeilijk overdoen kan je het daar toch ook gelijk regelen?
Nog 3 dagen als ik het goed heb (of niet)?
ZIjn er eigenlijk al mensen met hun zijspan bij het RDW geweest, met een MF sticker op de plaat?
Of kan ik hem er beter af peuteren voor de gelegenheid?
Haha, goed bezig. Gefeliciteerd trouwens. Heb je de mail wisseling nog laten zien of was dat niet nodig?
@Zeepok
@dropje
gefeliciteerd met de keuring
Statistisch gezien zullen wij dan wel degene zijn waar het anders verloopt .
Ze zijn er nu mee bezig dus ik wacht in spanning af .