Zero Motorfietsen

jullie zouden eens een sprintje moeten trekken :Y
en de verliezer organiseert dan een BBQ? :+

[on topic] ik denk dat die V-max zich meer thuisvoelt in de andere topics met peutbranders.
 
Het is gewoon fun dat je met een EV zo een luid monster tot de 80 km achter je kan laten maar denk wel dat boven de 100 je het wel kan schudden met een Zero tenzij je een Energica rijdt 😎.
 
Het is gewoon fun dat je met een EV zo een luid monster tot de 80 km achter je kan laten maar denk wel dat boven de 100 je het wel kan schudden met een Zero tenzij je een Energica rijdt 😎.
Tja als je daar blij van wordt heb je de juiste keuze gemaakt. Ik vond het nul beleving die Zero. Hè dat klopt.
 
Hallo ijzervreter
met de Zero maak ik veel km en de Trekkracht is verslavend maar ivm dat ik wel hou van een beetje geluid hou heb ik nog de CRF en met de Zero rij je snel te snel 🤣 en met de Honda gewoon knallen zonder bang te zijn voor post uit Leeuwarden maar ik weet dat heb ik al eerder gepost dat motoragenten wel veel kans oplopen op tinnitus(artikel Lc)ivm dat ze geen oordoppen gebruiken neem ik aan ivm communicatie en ik weet veel van tinnitus omdat mijn zoon Tinnitus heeft heb jaren terug een apparaat met ruisonderdrukking via het ziekenhuis van Heerenveen gekocht 3 K geen zorgverzekering maar heeft wel wat geholpen dus denk ik dat EV rijden voor mensen die veel km maken wel een optie is maar met mijn zoon was dat anders ( luide muziek) en hij rijdt trouwens in een Tesla.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ijzervreter
met de Zero maak ik veel km en de Trekkracht is verslavend maar ivm dat ik wel hou van een beetje geluid hou heb ik nog de CRF en met de Zero rij je snel te snel 🤣 en met de Honda gewoon knallen zonder bang te zijn voor post uit Leeuwarden maar ik weet dat heb ik al eerder gepost dat motoragenten wel veel kans oplopen op tinnitus(artikel Lc)ivm dat ze geen oordoppen gebruiken neem ik aan ivm communicatie en ik weet veel van tinnitus omdat mijn zoon Tinnitus heeft heb jaren terug een apparaat met ruisonderdrukking via het ziekenhuis van Heerenveen gekocht 3 K geen zorgverzekering maar heeft wel wat geholpen dus denk ik dat EV rijden voor mensen die veel km maken wel een optie is maar met mijn zoon was dat anders ( luide muziek) en hij rijdt trouwens in een Tesla.
Gehoorschade komt door windgeruis niet door motorgeluid. Vervelend dat je zoon gehoorschade heeft.
 
Gehoorschade komt door windgeruis niet door motorgeluid. Vervelend dat je zoon gehoorschade heeft.
Komt zeker door windgeruis. Ik rijd met een Zero SR - die is alles behalve luid, maar ik rijd nooit zonder oordoppen _O-

en van die mensen die zweren bij een lawaaibak omdat dat in de files zou helpen, couldn't be any further from the truth. Heb met mijn MT-07 nooit meegemaakt dat mensen aan de kant gingen vanwege het geluid, zelfs niet als je gas geeft met de koppeling in... Het geluid van een motorfiets zit achter, dus degene voor jou hoort het niet.

En als het een klein gebakje is misschien nog wel, maar in een fatsoenlijke auto heb je deftige geluidsisolatie, vaak staat er dan ook nog muziek aan dus hoor je helemaal niks.

Het beste werkt gewoon seinen met je koplamp (mijn motor heeft geen alarmlichten knop) _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan