1 en 2 juli proefrijden op alles ZERO modellen

Instructeur

Die hard MF'er
3 nov 2002
341
1
IJsselstein
Er is al veel gezegd en geschreven over elektrische motorfietsen. De één ziet er de toekomst in, de ander moet er niet aan denken. Maar voor iedereen geldt: je moet het eens geprobeerd hebben.

Nou ja, niks moet, maar als je ook maar een klein beetje nieuwsgierig bent: op zaterdag 1 juli en zondag 2 juli kan je proefrijden op alle modellen van ZERO Motorcycles bij SilverLine Motoren in IJsselstein.

Je kan je inschrijven op de website van ZERO: Welcome To Zero Motorcycles.
ZERO DSRX 50%.jpg
 
heb tot dusver nog geen rij ervaring met Zero.
zijn de motoren dan basic versies, of hebben ze die dag alle opties aan boord?
 
heb tot dusver nog geen rij ervaring met Zero.
zijn de motoren dan basic versies, of hebben ze die dag alle opties aan boord?
Over het algemeen zijn het basic versies, maar bv de SRS en DSRX hebben standaard al wel cruise control, handvatverwarming, diverse rij-modi etc. Of bedoel je accessoires zoals koffers of middenbok? We hebben dat weekend wel een SRF en DSR/X met een extra hoog touring windscherm klaar staan.
 
Over het algemeen zijn het basic versies, maar bv de SRS en DSRX hebben standaard al wel cruise control, handvatverwarming, diverse rij-modi etc.
oke, dan is mn vraag beantwoord :)
ik zit erover te denken, maar dan vooral om de SRS (in donkerblauw vind ik m het mooist) eens te vergelijken met mn huidige motor.

EDIT: op de website kan ik wel mn gegevens invoeren enzo, maar bij het vak ´proef rit op´ is de zaak leeg en kan je niks selecteren.
maar als je dan verder wilt gaan geeft de site aan dat het een verplicht veld is...
zo lukt het registreren dus ook niet...
 
Laatst bewerkt:
Of , voor mensen met Champagne mouths and Lemonade pockets ©Guy Martin ... : SurRon Center

Zero is er ook niet blij mee als je zelf aan de motorfietsen sleutelt , je moet er maar doorheen willen kijken :
 
Terug
Bovenaan Onderaan