Zadel bekleden

Hollender

MF veteraan
23 jul 2015
5.185
2.931
Erps-Kwerps
Heeft iemand toevallig een goed adres voor het opnieuw bekleden van een zadel in België?
Liefst omgeving Leuven maar iets verder weg is ook geen probleem.
 
In Meerhout zit Bart Peetermans. Heeft mijn zadel gedaan in 2016. Was actief op MF als nopper, maar gebruikt nu facebook. Ik kan 'm echter niet zo snel vinden...
 
Heel simpel via Google te achterhalen.
Ik heb via zijn website contact met hem opgenomen en zo zijn telefoonnummer gekregen. Zadels bekleden is niet meer zijn hoofdbezigheid, hij doet het er bij.
Als je wil geef ik je zijn gegevens.
 
Alleen het lijkt een geheim hoe je aan z'n contactgegevens moet komen. Vriend van mij heeft ook een zadel wat moet gebeuren en zou hem graag doorsturen..
Voor jou zou het nog rendabel zijn om naar de Tijger te gaan, in Den Haag... Moet er eerdaags heen met 10 zadels 🤷‍♂️
🤷‍♂️
 
Voor jou zou het nog rendabel zijn om naar de Tijger te gaan, in Den Haag... Moet er eerdaags heen met 10 zadels 🤷‍♂️
🤷‍♂️
Is alleen niet voor mij. Is voor die vriend die die groene Zephyr van me heeft gekocht laatst. Zadel begint nu wel echt een beetje ellendig te worden.
Ik heb het linkje trouwens wel even doorgestuurd. Zephyr woont tegenwoordig in Breda, dus Den Haag is nog niet al te ver.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan