Hoi ik ben Tristan 26jr Engels jongen en ik woon nu in Alkmaar samen met mij vriendin en ik rijd en Suzuki GSXR750K6 en ik zoek anderer mensen om mee te rijden. Ik ben en vriendlijk jongen en ik vind dagje op het motor paradise.
Welkom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoi ik ben Tristan 26jr Engels jongen en ik woon nu in Alkmaar samen met mij vriendin en ik rijd en Suzuki GSXR750K6 en ik zoek anderer mensen om mee te rijden. Ik ben en vriendlijk jongen en ik vind dagje op het motor paradise.
Naaf MFZ !!!
Leuke verjaardagspiccies
Ook welkom Tristan!
Voor de Ducati liefhebbers...
Ik ben wel ff verbaasd dat geen van jullie vandaag naar Italiaanse dag bij Safe motoren e.d. in Amsterdam zijn geweest
Er waren heel veel Ducati's (van oud naar nieuw).
Erg leuk om te zien. Jammer dat ik geen camera had meegenomen...
gespot vanmiddag volgens mij Ronald op ze Duc, met nog een aantal andere motorrijders? groepje van 4 of 5 ofzo t.h.v spoorbomen bij Krommenie/Assendelft
weet het niet cker, maar d8 dat jij het was
LET OP !!!!!!!
er staat op de SCHOLTESTRAAT in ZAANDAM
ter hoogte van de Shell
een snelheidsmeter, zo'n lens ding met zo'n kastje eraan vast. Let op hij staat echt verstopt opgesteld. Heeel stiekem
max snelheid is daar 50?
He MRND, ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat dus helemaal niet wist!!!!
Ik hoorde van Jeroen dat alles nu lekker gaat met de zwangerschap! Perfect!
You are scaring me.Nils89 zit weer in volledig leren motorpak voor de computer
ja was ik ik heb je ook zien ryden je ging ook langs de tango en paco moest tankenYou are scaring me.
Zeg me alsjeblieft dat je er nog wel iets onder draagt
Ik zag trouwens nog wat mensen bij Motoport staan, in elk geval een heleboel geel! Verder kon ik niet echt zien wie er stonden. En volgens mij reed ik 1 auto achter Paco aan richting de Tango, kan dat kloppen? Met een groene jas?
Hoop dat jullie een lekker stukje hebben gereden! Ik was gewoon op weg naar huis.
Kan ik eigenlijk nog andere peeps van hier tegenkomen op de superbike volgende week?
You are scaring me.
Zeg me alsjeblieft dat je er nog wel iets onder draagt
Ik zag trouwens nog wat mensen bij Motoport staan, in elk geval een heleboel geel! Verder kon ik niet echt zien wie er stonden. En volgens mij reed ik 1 auto achter Paco aan richting de Tango, kan dat kloppen? Met een groene jas?
Hoop dat jullie een lekker stukje hebben gereden! Ik was gewoon op weg naar huis.
Ik heb vandaag niet gereden Pendragon, dus misschien tot een andere keer...
Kan ik eigenlijk nog andere peeps van hier tegenkomen op de superbike volgende week?
sorry jongens, lag te pitten op de bank....
schrik net wakker!
ga nu me nest maar in.
Sorry!
Vandeweek maar ff rijden?
tristan welkom
lekker ritje gehad vanavond mannen?
Ik kom net terug van de persoonlijke fysio en ik mag morgen proberen om te rijden op de motor .
het enkeltje is niet zo blauw meer en een stuk minder gevoelig
Dus als het goed gaat ben ik morgen te spotten
ciaooo
(Het idee is er maar nog geen definitief plan..)
Maar met groeppie erheen rijden zou wel gezellig zijn!
Vond het zaterdag erg gezellig trouwens, nog bedankt ook hè Ronald!
@Joker: ga jij weer mee doen met de bokkentocht 12/13 mei?
Slaap lekker alvast!
Anyes