guzzi 1100 sport
MF veteraan
He die motorrijder daarachter verdraait zijn nek zowat omdat er een mooi geluidje voorbij kwam..... (zo, nu stop ik even met Duc promotie....)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stoere plaatjes Daniël! De SV ziet er toch ook lekker ''aanvallend'' uit.......
(Ja, ik geef nog ééns een compliment over jouw Soes, terwijl jij altijd af loopt te geven op de kuip van de Duc...... )
Ik vind je ruitje erg mooi staan Guzzi...
@ Ronald: je nieuwe combinatie met je helm staat erg mooi bij de Soes (ruilen )
Als het meezit heb je Jo toch wel overgehaald hoor. Ze vertelde dat ze wat heerlijk tussen d'r benen heeft gehad. (daarom moesten wij dus zo lang wachten op jullie terugkomst )
@ Ronald: je nieuwe combinatie met je helm staat erg mooi bij de Soes (ruilen )
Foto's zien er btw (lees: by the way) erg leuk uit. Jo had nog een actiefoto van me op de Duc. Tijdens het rustige rondje op de Duc was ik dichter bij een knee-down dan wanneer ik hard er voor moet werken op m'n eigen fiets.
Zit je me nu een schuldgevoel aan te praten Ronald?!Lukt je toch nie .Stoere plaatjes Daniël! De SV ziet er toch ook lekker ''aanvallend'' uit.......
(Ja, ik geef nog ééns een compliment over jouw Soes, terwijl jij altijd af loopt te geven op de kuip van de Duc...... )
Zit je me nu een schuldgevoel aan te praten Ronald?!Lukt je toch nie .
Als ik het geld heb koop ik ook een Duc
Die actiefoto's die ik geplaatst had zijn volgens mij allemaal door Joelle genomen.Maar heb 'r toch het liefst voor de camera@ Ronald: je nieuwe combinatie met je helm staat erg mooi bij de Soes (ruilen )
Als het meezit heb je Jo toch wel overgehaald hoor. Ze vertelde dat ze wat heerlijk tussen d'r benen heeft gehad. (daarom moesten wij dus zo lang wachten op jullie terugkomst )
Foto's zien er btw (lees: by the way) erg leuk uit. Jo had nog een actiefoto van me op de Duc. Tijdens het rustige rondje op de Duc was ik dichter bij een knee-down dan wanneer ik hard er voor moet werken op m'n eigen fiets.
Heeft iemand van jullie toevallig wegmisbruikers gezien? Kreeg vanavond een sms van m'n zus dat ik op wegmisbruikers was. Volgens haar had ik ontzettende mazzel aangezien er nog een auto voorbij kwam met 170 . Weet iemand waar je dit nog op internet terug kunt zien?
@ Ronald: je nieuwe combinatie met je helm staat erg mooi bij de Soes ~(ruilen )
Achter Patrick is Richard te zien (dus naast mij aan de linker kant) maar wel een raar helmpje hoor Richard...
Sommige doen alles om op te vallen .
Wilde eigenlijk de Soes geven voor je verjaardag in ruil voor de Duc. Met die nieuwe afstelling van de vering had ik wel verwacht dat je de Duc niet meer terug wilde .
Ben stiekem wel erg blij dat Jo al een beetje van gedachten is verandert. Zaanstad word Ducstad . Enige eis van Jo is dat het dan wel een Senna wordt.
Tis inderdaad wat je zegt, het lijkt wel of de mijne een stuk zwaarder aanvoelt. Wat ik vooral merk is dat ik op de fiets echt moet werken terwijl de Duc al in de bocht licht als ik er al aan denk. Zelfs als ik stil sta voelt de Duc gewoon lichter aan.
leuke foto's !!!
mooie vrouw op die mooie ducati wees dr maar zuinig op.
wij zijn met met koekblik naar duitsland geweest, onderweg een mooie 996 tegengekomen, maar die reed me toch raar !!!
hij zat de hele tijd echt 5meter achter de auto (kleven) en toen knalde hij voorbij, en trok ie m vol open, tijdens het schakelen in de volgende versnelling schoof zn hele achterkant heen en weer en kwam er een rookpluimpje bij zijn achterband vandaag? De hele motor schokte even
WAT was dat?
ik zat met mn hart in mn keel.. ik denk die gaat onderuit met 160
Mooie fotos!!! Jammer dat ik er weer niet bij kon zijn Maar jullie hebben mij ook vast gemist
Tja, wat ruilen betreft..... zullen we daar een andere keer op terug komen???
Een Senna is erg mooi, vooral als je niet van poetsen houdt, want mat hoef je niet te poetsen.......
Ja, met bochten is het ook gewoon een fantastische motorfiets.... (promotie deel 2)
Je zei dat enige eis van joelle is dat het dan wel een Senna wordt..... Wat een vervelende eis......
Ronald ik ben je eeuwig dankbaar. Dankzij het ritje op de 916 heeft ze eindelijk d'r verstand weer gevonden en wil ze eindelijk weer een Duc. Gisternacht hebben we zelfs nog lopen zoeken naar een 600/750 SS.
Wanneer komt er nou een 999? (kan ik de 916 in bezit nemen )
Tis niet erg dat ze een Senna wilt hoor (heeft ze meer tijd om de mijne te gaan poetsen )
Deze heeft ze al een beetje op het oog. Staat in Belgie voor 3000,- , komt uit '97.
[afbeelding]
Word stiekem erg jaloers op Jo zeg. Misschien wil ze dan wel aan partnerruil doen
Vanavond rijden? hoelaat waar en wie enz enz....
Okeeee dat waren jullie dus op de weg naar Marken, leuk cluppie hebben jullie en er wordt tenminste gereden!!! (is bij noord holland meestal wel anders).
Jammer dat ik niet op de foto's sta, ik reed met de R1 een paar keer langs
Groeten SUBR1
Een ducati hoort toch rood te zijn?
Ps. wat is er mis met die van mij?