Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zaanstad Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie uit zaanstad heeft er zin om straks naar emmerich te rijden met een duo passagier haha

er is een grote vuurwerkshow in emmerich (=net over de grens bij Arnhem)

voor de liefhebbers onder ons.

Ik ging bij motoport linksaf, ik woon in Wormer! Ik toeterde nog naar je en je keek dacht ik in je spiegel , stond toen naast je bij het stoplicht, en toen zwaaide ik... Dacht echt dat je het gezien had!! Sorry!!!

Maar was inderdaad een lekker rondje, en nogmaals bedankt voor de birthdaytea!!

Leuk verjaardagsrondje, piccies!!

En weer aardig wat nieuwe gezichten erbij, leuk! Na het ritje nog even lekker op de dam gezeten

yellow is wezen knutselen van de zomer komt er een undertail maar zo lang zo maar ff

en een nieuwe tankpad

Yep erg mooi weer! Heb ook leuk stukje gereden vanmiddag met m'n pa

Wel best fris trouwens!!!!

Jemig dat ging snel op het laatst in deel 4 !

Ff weg en einde deel 4.

Ik was het touwtje even kwijt.

ps. waarom mogen er alleen foto's van sport motoren aan het begin van het topic.

Wordt ik gediscrimineerd ?????

Jij ook al ootje? mag ik er ook niet bij horen...?

LOMPMEISTER was het toch??!!

vandaag ook ff lekker gereden (en vliegjes gehapt) en bij Lemstra (Frank) langs geweest nu Bert niet meer bij de Weer is ga ik naar Lemstra denk ik, Alskmaar is me ff tever en moet ik de meest idiote capriolen uithalen om mijn motor weg te brengen voor service.
Begin Mei een afspraak voor een beurt en ketting tandwielen. Komt mooi uit net voor het Eiffel weekend! (ook langs de Nurnbergring )

Komtie dan.{imgatt][afbeelding]

Typisch Zaans... Misschien leuk voor de volgende OP maar dan met iedereen erop...........

Was trouwens een heerlijke dag, en ik heb er erg van genoten (Monnickendam was ook erg gezellig)

Voortaan zou ik wel een keer extra ergens willen stoppen om nog een broodje te eten ofzo.... Jullie?

Zo dat wat het.Heb nog wel meer maar dit waren de beste.Moet bekennen dat Joelle toch betere plaatjes schiet dan ik.Zeker de actiefoto's

Status
Niet open voor verdere reacties.