Zaanstad Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee johh

is maar 21 hierbinnen.

de buren kijken mij wel raar aan aangezien ik soms in een leren pak de hele dag door huis loop.... (motorpak dus he !)

beetje soepel maken enzo

beste man vroeg een keer waarom ik zo'n zwart pak droeg

ik zei dat ik bij het arrestatieteam zit.

hij ohhh vandaar ! rijden die motor dan?

ikke :z

Doe je wel je helm op? Straks val je nog onderuit van de bank tijdens het meeleunen _O-

volgens mij heb ik jou al een aantal maal "gespot"..

:W ben er ook nog.. ergens in de verte.. :X

Waarom zie ik je steeds minder op school? Als ik je zie is het de laatste tijd zonder fiets :N -O-

Hele weekend mooi weer! Tot morgen 10:45 *O*

Tot morgen :W *O*

waar gaan jullie heen..? en hoelang enzo.. ben vrij.. al een tijd geen echte "rit" meer gemaakt.. maar moet ook nog leren enzo..

Gewoon komen hoor Vincent *O* :W

Misschien kom ik ook, maar jullie hoeven er niet op te wachten.

lijkt me wel weer even leuk

En jij ook Danny :P

Kwam net trouwens thuis en lag er zo'n hele mooie lila-witte envelop voor me klaar. Of ik even een donatie wilde doen naar het CJIB wegens een overschrijding van de maximum snelheid op de autoweg buiten de bebouwde kom. Al met al viel het me nog hartstikke mee. Op het moment dat ik (onderhand al 2 maanden geleden) geflitst werd dacht ik zelf minimaal 110 te rijden. Volgens hun was dat dus 102 met correctie 98. Weer 76,- euro naar de staatskas |(

Zal nog is ff me foto opvragen en vragen of dat ding wel geijkt is :9 (moet ze toch een beetje laten werken daarzo)

Laatst bewerkt:
Zozo, deel 5..........

Gaaf zitje Rizzo! :} (hebben ze die ook in het groen met Ducati letters erop????) :+

En even over zaterdag........ idd een ritje vanaf De Zaanse Schans....... 10.45 verzamelen (mag ook iets eerder natuurlijk...) En dan 11:00 wegrijden. Misschien trakteer ik onderweg nog wel (als de groep niet te groot wordt....) :P

dan doe je het wel verkeerd jij bent jarig dus hun moeten jouw trakteren :P

wie heb ik zojuist gespot, mini rotonde bij kogerveld/paltrokstraat/scholtestraat...

je ging de scholtestraat op, heb niet gezien wat voor motor het was.. een iets ouder model supersport iig.

zag een sticker !! *O*

wieee o wie

ik op trapfiets -O-

waar gaan jullie heen..? en hoelang enzo.. ben vrij.. al een tijd geen echte "rit" meer gemaakt.. maar moet ook nog leren enzo..

Gewoon komen Vincent, als de rit je te lang duurt, dan keer je op een gegeven moment gewoon om en dan doe je :W

Is het niet meer bij MP?

Ik zeg niks, las net op vorige pagina dat het idd bij de Schans is. Ff kijken hoe ik dan moet rijden.

Gewoon A7 richting Zaandam en dan afslag Zaandijk/Zaanse Schans, dan gewoon zaanse schans volgen (2 minuutjes vanaf de afslag)

Zie hier mijn ''nieuwe 2de hands'' kuipruitje...

full

Nouja.... nu ik toch in me ééntje aan het posten ben...... (typisch een geval van: Je vindt het helemaal niks, of je vindt het helemaal te gek) Ik ga voor de tweede stelling......(niet alleen omdat het een Ducati ''hart'' heeft). :}

Laatst bewerkt:
Hoorde van Jo al dat je zou komen als je wakker was. Wat is je adres, kunnen we allemaal ff langskomen als wekker }) om je uit je nest te schoppen.

haha nou ik ben er waarschijnlijk gewoon *D
ik ben altijd voorzichtig met 'afspraken' in het weekend omdat ik soms op het laatste nippertje nog ergens de beest uit ga hangen en dan ben ik smorgens niks waard.
maar het ziet er naar uit dat ik binnen een uur gewoon lekker lig te knorren, dus morgen vroeg op! *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan