Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Zaanstad Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft er iemand een idee waar je een beetje in de buurt je motor kan laten afstellen.
Ik vind hem stationair niet helemaal lekker lopen en 180 km op een volle tank lijkt mij wel erg weinig.

Uhhhhhhhh O ja Zaterdag was zeker vet

Wat voor chip heb je erin???
Ik rijdt +/- 180 km op een tank als ik steeds aan het knallen ben en 225 km als ik rustig rij. Heeft het toevallig niks met je superpole uitlaat te maken aangezien te weinig tegendruk??? Moet je anders ff een keer mijn titanium (geen evo) proberen. Mijn demper schijnt namelijk 1 van de beste te wezen voor een RSV, en mijn motor heeft een hele goede chip trouwens (geen dip)

Hmmm hier in Schoorl regent het lekker, in de Zaanstad nog niet??

Hier in Monnickendam liggen er kleine druppels op het zadel

En een bewolkte lucht

(edit: druppels zijn al opgedroogd )

@ Paco: volgende keer je vizier meteen met een papiertje schoonmaken he .

Laatst bewerkt:
@ Ronald: ik kom vanavond niet. Tank is bijna leeg (en m'n rekening ook). Moet er morgen nog ff mee naar school.

Ik kom ook niet
Ik ga trainen
was wel vet gisteren of niet patrick
volgende keer neem ik een reiniger mee is veel makkelijker ivp het gras
Die foto's zijn wel vet

Ik kom ook niet
Ik ga trainen
was wel vet gisteren of niet patrick
volgende keer neem ik een reiniger mee is veel makkelijker ivp het gras
Die foto's zijn wel vet

Was weer lekker toeren toch

@ Frosty: he Daniel kan jij mij ff de foto's sturen van afgelopen zaterdag?

vanmorgen gespot: Nugster
op de oprit naar de coentunnel. stond al een uur op de thorbeckeweg, eindelijk de oprit op en daar was ie... een gele cbr
ik zat in koekblik dus vandaar...

Heb je niet gezien. Beetje link puntje daar dus ik had m'n aandacht wel effe nodig, ze hebben allemaal enorme haast in om de invoegstrook file te mogen staan.
Mooie dag had je uitgezocht trouwens, 1 strookje door de coentunnel, lekker druk. Mja, vanaf morgen heb je daar ook geen last meer van Succes alvast met je AVD!

misschien dat ik het gemist heb maar wat is de "bokketocht" ??????

Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk het verlossend antwoord van me verzekering, het waarborgfonds
heeft alle schade aan me motorfiets vergoed, dus toch nog een geluk bij een ongeluk !!!

Ik ga zeker de bokke tocht doen.... de boot is er al weer bijna helemaal klaar voor maar wij gaan hem zondag doen.....

Wij waarschijnlijk zaterdag... Jammer!
Maar we kunnen zondag wel achter je boot aan zwemmen hoor

En Ronald, ga maar met ons mee.. veel leuker

misschien dat ik het gemist heb maar wat is de "bokketocht" ??????

Zaans zuip feestje! (met in de lente lente-bok-bier en in de herfst herfst-bok-bier) (en bok-bier maakt snel dronken)

Het is een soort kroegentocht langs zeven kroegen langs de zaan. Altijd erg gezellig moet ik zeggen! De meeste doen het per fiets, maar sommige mensen die alleen op hun achterwiel kunnen rijden, doen het per boot...

Laatst bewerkt:
Wat voor schade had je dan Bowtje?

ik ben door toedoen van een niet oplettende, door het rode licht gereden automobilist gesneden in Amsterdam Noord (Eind November 2006) waardoor de linkerkant van me motor en mijn eigen linker kant in de kreukels gelegen hebben. de motor is inmiddels gerepareerd, me schouder nog niet helemaal

Nee hoor het sloeg hierop (beetje flauw) :

bij Klomp was hij ingeklapt en jij was hem aan het zoeken......

met en standaard nooit wat gehad wel een keer laten vallen naast de motor lopend achteruitsteken toen kwam het gewicht boven mijn macht en hem zo laten zakken...
was geen krasje tezien to ik hem optilde met mijn ring om die maakt de enige kras

Zit je op de hoofdtribune of, net als ik, op 1 van de andere?

ik heb geen idee mijn broertje heeft 1 kaart gewonnen en de andere bijbesteld... dus ik zie het wel. (en hoop ik goed ook)

vorig jaar MotoGP: linker is mijn vader en Hayden komt net het beeld ingereden recht t.o de pitbox van Repsol Honda team

invalide zijn heeft ook voordelen voor de deur parkeren en one of the best seats in the house!

Laatst bewerkt:
heeft alle schade aan me motorfiets vergoed, dus toch nog een geluk bij een ongeluk !!!

[edit: dit was MRND-X post]

Laatst bewerkt:
Owkee, Ducati 998FE en Guzzi 1100 sport ik zal jullie topic wat meer in de gaten houden. Lijkt me lekker om achter een paar duc's aan te knallen....

Stiekum ben ik ook wel een Ducati freak maar ik heb het tot nu toe nooit zo aangedurft, misschien maar eens gaan sparen voor een 1098

er reed verdomd veel politie door krommenie net?
Ik heb3 verschillende motoragenten gezien en 2 busjes, en dat allemaal in een ritje van mn flat naar de zonnestudio. (5 minuutjes)

Zo, ben er ook weer. Lekker verbrand op de Fluessen.
Ook veel leuke motorweggetjes gezien in Friesland

Beter

maar jmmr dat je schouder nog niet over is.

Hopelijk gaat het snel over
Sterkte nog

er reed verdomd veel politie door krommenie net?
Ik heb3 verschillende motoragenten gezien en 2 busjes, en dat allemaal in een ritje van mn flat naar de zonnestudio. (5 minuutjes)

brom fiets controle ?

Ben jij dit toevallig?

@ Ronald: dit was toen wij voor het eerst kennis maakten (wanneer was dat ook alweer?)

@SUBR1: helaas rij ik nog geen Duc Tis wel m'n toekomstige fiets De foto's waar je mij wel eens op een Duc ziet is dus Ronald (Guzzi) z'n motor.

Status
Niet open voor verdere reacties.