Heeft er iemand een idee waar je een beetje in de buurt je motor kan laten afstellen.
Ik vind hem stationair niet helemaal lekker lopen en 180 km op een volle tanklijkt mij wel erg weinig.
Uhhhhhhhh O ja Zaterdag was zeker vet
Tot over een uurtje mensen..... (Motoport)
Hmmm hier in Schoorl regent het lekker, in de Zaanstad nog niet??
Ik kom ook niet
Ik ga trainen
was wel vet gisteren of niet patrick
volgende keer neem ik een reiniger mee is veel makkelijker ivp het gras
Die foto's zijn wel vet
vanmorgen gespot: Nugster
op de oprit naar de coentunnel. stond al een uur op de thorbeckeweg, eindelijk de oprit op en daar was ie... een gele cbr
ik zat in koekblik dus vandaar...
Wat voor schade had je dan Bowtje?Vandaag eindelijk het verlossend antwoord van me verzekering, het waarborgfonds
heeft alle schade aan me motorfiets vergoed, dus toch nog een geluk bij een ongeluk !!!
Ik ga zeker de bokke tocht doen.... de boot is er al weer bijna helemaal klaar voor maar wij gaan hem zondag doen.....
misschien dat ik het gemist heb maar wat is de "bokketocht" ??????
Was weer lekker toeren toch
@ Frosty: he Daniel kan jij mij ff de foto's sturen van afgelopen zaterdag?
Hmmm hier in Schoorl regent het lekker, in de Zaanstad nog niet??
Wat voor schade had je dan Bowtje?
Hey jeffrey,
Ik ben altijd zeer zorgvuldig met m'n motor neer te zetten. Aangezien je ook de standaard niet makkelijk voelt met je motorlaarzen aan kijk ik altijd ff waar die zit en of goed is uitgeklapt, het hoeft maar 1 keer te gebeuren
Is het bij jou wel gebeurd aangezien je reactie
ik heb trouwens, voor de tweede keer notabene, mijn motor op een debiele manier laten vallen.
Ik duw hem achterstevoren mijn berging uit, en dan laat ik hem op zn standaard zakken.
alleen mijn standaard is ergens onderweg ingeklapt.
Dus ik heb hem vandaag weer heel netjes op zn kant gelegd.
weinig aan de hand, maar toch lelijke krassen op een paar kappen en carterdeksel.
Zit je op de hoofdtribune of, net als ik, op 1 van de andere?
Vandaag eindelijk het verlossend antwoord van me verzekering, het waarborgfonds
heeft alle schade aan me motorfiets vergoed, dus toch nog een geluk bij een ongeluk !!!
Vandaag eindelijk het verlossend antwoord van me verzekering, het waarborgfonds
er reed verdomd veel politie door krommenie net?
Ik heb3 verschillende motoragenten gezien en 2 busjes, en dat allemaal in een ritje van mn flat naar de zonnestudio. (5 minuutjes)
Owkee, Ducati 998FE en Guzzi 1100 sport ik zal jullie topic wat meer in de gaten houden. Lijkt me lekker om achter een paar duc's aan te knallen....
Stiekum ben ik ook wel een Ducati freak maar ik heb het tot nu toe nooit zo aangedurft, misschien maar eens gaan sparen voor een 1098