Zaanstad Topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kom ik thuis.....zijn ze gewoon mijn lampen en planten naar buiten aan het halen -O-

_O-

Was zeker de planten ambulance.Je weet wel.Sluit uw planten nooit op in een ruimte met veel licht en zonder water.Plantjes gaan nu waarschijnlijk naar een asiel ofzo tot iemand ze komt ophalen die ze wel goed kan verzorgen. _O-

Zo, alst meezit worden Stumota en ik binnenkort echte Zaandammers :Y

Samenwonen op aan de Ringweg *O*

Laatst bewerkt:
Moet je wel elke keer je meubeltjes weghalen als er een auto langs moet.
Haha,nee hoor Gefeliciteerd *O*

Tja, dat wast nadeel. Wel een tuintje voor me motor. Hoef ik tenminste niet meer vanuit Á'dam naar z'dam bij mn ouders als ik een stukkie wil rijden.

Alleen moet ik de nieuwe parkeerplaats nog even bij Stumota inpraten :+

Tja, dat wast nadeel. Wel een tuintje voor me motor. Hoef ik tenminste niet meer vanuit Á'dam naar z'dam bij mn ouders als ik een stukkie wil rijden.

Alleen moet ik de nieuwe parkeerplaats nog even bij Stumota inpraten :+

Feli *O* *O* *O*

Aangezien Stumota ook achterop wilt zal ze er wel mee in moeten stemmen }) (anders gewoon zeggen dat ze niet meer achterop mag :X :+ )

Gefeliciteerd! Leuk hoor!! *O*

Zou vanavond graag een rondje meerijden, en zelfs m'n vriend kon eindelijk mee... Totdat m'n moeders motor het begaf na een rondje, en ze deze in Volendam hebben moeten achterlaten. Dus die moet ik vanavond samen met m'nvriend ophalen want mijn vader heeft geen autorijbewijs. Hij is echt een die-hard motorrijder :Y haha. Of gewoon een (PEEP) die te lui is om het te halen... Anyway, nu worden wij voor dat karretje gespannen.

Het vervelendste is nog wel dat mijn vader echt de hele winter bezig is geweest om dat ding helemaal te strippen en opnieuw op te bouwen. Echt alles is eraf geweest, nieuwe poedercoat erop, sommige onderdelen opnieuw in de chroom gezet enzo! Dit was haar vijfde ritje erop, en nu maakt ie continue sluiting :( Maargoed, shit happens!
Voor degene die wel gaan rijden, veel plezier! En als je in de buurt van Volendam een auto ziet met daarachter een aanhanger met een Yamaha XS650, zwaai dan efkes :W

@stumoto en stumota: gefeliciteerd met jullie nieuwe nest *O*

@yellow_zx6r: kep je gespot ;) ik was de passagier die omgedraaid zat in een zwarte bmw en naar je wees :P
volgens mij begreep je niet wat ik bedoelde :P maar bij deze GESPOTTTT!!

Joelle .Dit misschien iets voor jouw?

Ducati 600ssc 1994 km: 19500

Tis wel geen Senna maar prijsje lijkt ok.Of wilde je een 750SS?

Alleen die velgen.Je moet ervan houden.

Leuke motor natuurlijk Frosty, maar het vermogen van een 600 SS is niet echt dat je zegt......... (met andere woorden gewoon kracht tekort na een paar weekjes ermee gereden te hebben.....)

Leuke motor natuurlijk Frosty, maar het vermogen van een 600 SS is niet echt dat je zegt......... (met andere woorden gewoon kracht tekort na een paar weekjes ermee gereden te hebben.....)

Weet ik maar dacht dat ik Joelle over een 600SS had horen praten.Zou zelf minimaal een 750 nemen.

Weet ik maar dacht dat ik Joelle over een 600SS had horen praten.Zou zelf minimaal een 750 nemen.

900SS heeft nog minder vermogen dan de fazer 600 waar ik nu op rij. Het koppel is wel aardig natuurlijk en het heeft wel de Duc sound. Op zo'n 750je houdt het ook gauw op volgens mij, of je moet een 748 nemen })

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan