Youtube Motor filmpjes topic

Wat vinden jullie een mooiere stijl van opnemen?

We hebben er 2 van dezelfde baan (ander moment, andere motor, andere bestuurder), maar 1 is vanaf de borst gefilmd, de ander vanaf de kin.

In dit specifieke geval vindt ik de camera op de borst beter. Je ziet meer hoe de motor reageert op de baan

Gefeliciteerd! Ziet er spectaculair uit.

Hier nog een filmpje van een lokale “ held”
We hebben hier ook zo een klapm***l, heeft een r6, geen motorrbw dacht ook wel even aan de politie te ontkomen want was brommer ook eens gelukt.. als ik het goed begrepen heb had hij enkele auto's en een motot achter hem aan.. heeft art 5, negeren stopteken, rijden zonder rbw, emg en weet ik wat kado gehad twv 3k.. 3x raden wat zijn vader voor werk doet

We hebben hier ook zo een klapm***l, heeft een r6, geen motorrbw dacht ook wel even aan de politie te ontkomen want was brommer ook eens gelukt.. als ik het goed begrepen heb had hij enkele auto's en een motot achter hem aan.. heeft art 5, negeren stopteken, rijden zonder rbw, emg en weet ik wat kado gehad twv 3k.. 3x raden wat zijn vader voor werk doet
Rij-instructeur?

Broekpoep momentje...
En waar precies ontspant de sluitspier zich? :+

Dat die motorrijder links inhaalt is niet helemaal netjes, maar kan prima.
Zeker als je het land van herkomst meeneemt in de beoordeling.
Daar hebben ze een iets andere perceptie wat betreft risicoanalyse O-)

De beschermengel van die motorrijder had er flink wat werk aan om dit zo te laten eindigen. Vaker hoor je dat het niet goed is gegaan.

Wat vinden jullie een mooiere stijl van opnemen?

We hebben er 2 van dezelfde baan (ander moment, andere motor, andere bestuurder), maar 1 is vanaf de borst gefilmd, de ander vanaf de kin.

Als het rustig is (dus geen motorcross) vind ik de laatste tijd vanuit de borst gefilmd wel mooi. Vooral van die Japanse filmpjes die heel gemoedelijk zijn, met mooi beeld en geluid. Als de camera op de helm zit beweegt het beeld continue. Even links kijken, rechts kijken, naar onder... Terwijl vanuit de borst het stabiel rechtdoor gefilmd is, zonder dat het houterig overkomt.

Ik zet dat soort filmpjes de laatste tijd vaker op, gewoon om even mee te chillen. Da's voor mij wel redelijk bijzonder omdat ik normaalgesproken wat meer "GEBEURT ER NOG WAT!?!"-erig ben.

Zoiets, bijvoorbeeld:

Terug
Bovenaan Onderaan