YAMAHA XZ550 "vintage racer"

Vrijdag het spuitwerk ophalen... Maarten kennende, dan zal er ondertussen wel een update staan in het forum. En jawel hoor;) hier log ik graag weer even voor in! Wat een plaatje weer! Geweldig.
 
Dank jullie wel voor de positieve reacties.

Vanavond nog een ritje gemaakt. Kon het niet laten 8-)
Met een schroevendraaier op zak om zo de vering te kunnen verstellen, verder de pedalen en hendels na wens afgesteld, en het rijdt geweldig!!!
Geen pk beul maar o wat een rij beleving. Terugschakelen gaat gepaard met een mooie doffe knal en de bocht uitkomend (voor de mensen uit mijn omgeving: pannerdensedijk) pakt ie mooi op en brult ie het uit. Heeeeerlijk.
Excuses voor de slechte beeld kwaliteit. Mn mobiel stamt nog uit de oertijd. Maar gaat even om de beeldvorming.
Zal met de Gopro van zoonlief een een stukje dijk filmen binnenkort.
 
Dank jullie wel voor de positieve reacties.

Vanavond nog een ritje gemaakt. Kon het niet laten 8-)
Met een schroevendraaier op zak om zo de vering te kunnen verstellen, verder de pedalen en hendels na wens afgesteld, en het rijdt geweldig!!!
Geen pk beul maar o wat een rij beleving. Terugschakelen gaat gepaard met een mooie doffe knal en de bocht uitkomend (voor de mensen uit mijn omgeving: pannerdensedijk) pakt ie mooi op en brult ie het uit. Heeeeerlijk.
Excuses voor de slechte beeld kwaliteit. Mn mobiel stamt nog uit de oertijd. Maar gaat even om de beeldvorming.
Zal met de Gopro van zoonlief een een stukje dijk filmen binnenkort.
Dat verdient toch wel wat meer dan 'de gopro van zoonlief'?
 
133530121-a89dc13d-910a-4fad-9ada-d742ad501289.jpeg.jpg
 
Meer arbeidsvitaminen:
 

Bijlagen

  • Yamaha750Seca2-780x520.jpg
    Yamaha750Seca2-780x520.jpg
    87,7 KB · Weergaven: 13
  • yamaha_rd350_custom.jpg
    yamaha_rd350_custom.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 21
  • 2014-yamaha-custom-street-tracker-bolt-950cc-classic-flat-track-with-warranty-3.jpg
    2014-yamaha-custom-street-tracker-bolt-950cc-classic-flat-track-with-warranty-3.jpg
    269,4 KB · Weergaven: 17
  • bikepics-1859171-full.jpg
    bikepics-1859171-full.jpg
    152,5 KB · Weergaven: 16
Terug
Bovenaan Onderaan