Yamaha R6 Streetfigter

LynneMilow

Rookie
25 nov 2018
8
0
Hallo iedereen.

Ik ben wesley 34 uit belgie en heb voor jullie een vraagje.
Nu ik bezig ben aan een r6 van 99 en om kosten te drukken zal ik deze graag een stuntbike of streetfighter willen bouwen maar heb hier wat vragen over.

Als eerst kan mijn orginele kroonplaat ombouwen voor een cross stuur.
Als tweede kan ik de orginele gas kabel verlengen.
Als derde moet ik mijn remleidingen aanpassen.

Zijn Wel wat vragen maar hoop hier een antwoord op te vinden
Met vriendelijke groeten
 
1 je kan geld uitgeven aan een andere kroonplaat of gewoon 2 gaten boren in jouw huidige plaat. De bout of moet aan de onderkant met wel vlak zitten, anders buigt de bout en kan deze afbreken.

2 gaskabel kunnen je niet verlengen, maar als je de gaskabel anders legt kan de originele voldoen. Dit moet je gewoon proberen.

3 bij de remleiding het zelfde als bij de gaskabel
 
1 je kan geld uitgeven aan een andere kroonplaat of gewoon 2 gaten boren in jouw huidige plaat. De bout of moet aan de onderkant met wel vlak zitten, anders buigt de bout en kan deze afbreken.

2 gaskabel kunnen je niet verlengen, maar als je de gaskabel anders legt kan de originele voldoen. Dit moet je gewoon proberen.

3 bij de remleiding het zelfde als bij de gaskabel


waar kan ik deze best boren dan
 
Dat moet je aan de onderkant van de kroonplaat bekijken. Ik heb zelf nooit een Yamaha gehad.

De meeste supervisie sturen hebben ribbels die in de risers geklemd moeten worden. Dus de afstand tussen de risers zijn vaak vast.

De exacte plek moet je met logisch/technisch inzicht zelf bepalen door je kroonplaat te bekijken.

Haal anders je kroonplaat eraf en maak van de boven- en onderkant een foto
 
Absoluut niet lullig bedoeld, maar als deze vrij standaard punten al onbekende informatie zijn zou ik dingen als een ander stuur monteren en de bevestiging hiervoor lekker aan iemand uitbesteden die er verstand van heeft voordat bij de eerste wheelie je stuur eraf dondert of erger.
Of doe het in ieder geval samen met iemand die het vaker heeft gedaan als je ervan wil leren.
Dit zijn geen "beginners" klusjes of aanpassingen, maar wel cruciaal dat het goed en veilig gebeurt.
 
Maar dan is het wel belangrijk dat je een beetje inzicht hebt en ervaring hebt, dat stuur moet 100% in het midden van je kroonplaat staan bijvoorbeeld ;)
 
Dat moet je aan de onderkant van de kroonplaat bekijken. Ik heb zelf nooit een Yamaha gehad.

De meeste supervisie sturen hebben ribbels die in de risers geklemd moeten worden. Dus de afstand tussen de risers zijn vaak vast.

De exacte plek moet je met logisch/technisch inzicht zelf bepalen door je kroonplaat te bekijken.

Haal anders je kroonplaat eraf en maak van de boven- en onderkant een foto
 

Bijlagen

  • Screenshot_20181126-181229.jpg
    Screenshot_20181126-181229.jpg
    138,9 KB · Weergaven: 48
  • Screenshot_20181126-181214.jpg
    Screenshot_20181126-181214.jpg
    143,5 KB · Weergaven: 44
Wellicht een idee om de kroonplaat even op te sturen naar onze grote vriend Jerryt?

Die heeft dat zo gepiept en is aanzienlijk goedkoper dan een abm of lsl kitje ;)
 
Gewoon niet tobben, ABM kroonplaatje erop. moet je kijken hoeveel gehannes en gebeun om dat iele originele ding te verbouwen. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan