En wat vinden jullie van de mijne pas gekocht voor een prikkie (denk ik). Mijn vraag aan jullie is wat zou een normale vraagprijs zijn in deze staat lekt niet loopt zeer soepel 700cc uit 1984? Geen roest, tank supper gaaf (net gespoten) en 19000 km op de teller.
Groetjes Erik[afbeelding]
750,- euro...
Een nieuw deel mag pas geopend worden bij 2500 + posts, traag heid licht niet aan een bepaald topic maar aan het forum zelf of andere inet serversKan er niet eens een Yamaha XV virago Topic deel 2 gestart worden want deze is zo traag als dikke strond
gr Erik
das een hele mooie prijs900 euro zijn vraag prijs was 1300 euro
Zegt al genoeg hij of zij moest er dus vanaf. Verder heeft hij volgens mij meer stil gestaan dan gelopen. Nog geen 900 km gemiddeld per jaar, de rest zal wel aan poetsen en binnenshuis parkeren besteed zijn. Aan de foto te zien is die toch ook behoorlijk incontinent.900 euro zijn vraag prijs was 1300 euro
Ik zou op de terugweg ook de tank maar eens volgooien. Wanneer jij dan geen problemen krijgt, is het waarschijnlijk een brandstof probleem. Het kan zijn zijn dat er een vacuum getrokken wordt. Dus wat jij ook kan proberen is wanneer jij problemen krijgt, even de tankdop open en weer dicht en kijken of het probleem zich weer voordoet. Mocht dat niet werken, dan eens nieuwe bougies en nieuwe bougiekabels erop zetten. Volgende stap is carburateur schoonmaken.Ik heb een XV535 uit 1989.
Ik rijd elke dag zo'n 70 km naar mijn werk en tank dan bij het begin van de rit.
De motor loopt dan regelmatig en zonder problemen.
Echter, op de terugweg, na ongeveer 20 km,dus 90/100 in totaal, begint de motor in te houden. Ik kan de snelheid op zo'n 100/110 km houden maar meer ook niet.
Tot een bepaald toerental reageert het gas normaal, daarboven geeft de motor een wat grommend geluid en gaat niet sneller bij meer gas.
Inhalen gaat moeizaam, vooral vrachtauto's.
Morgen zal ik eens tanken, op de terugweg, om uit te vinden of het branstof niveau de schuldige is.
Heeft iemand ondertussen ideeen?
Ik had net de olie ververst en een beetje er naast gedruppelt maar goed ik was zelf erg tevreden over de prijs alleen jammer dat ik na een maand al schade reed gelukkig niet mijn schuld heb vandaag te horen gekregen dat de schade (680 euro) word uitgekeert er zit een klein deukje in mijn tank en moet dus opnieuw worden gespoten. Dus daar kom ik gelukkig goed vanaf.
Op zich niets mis mee, maar ander tankje en vooral zitje doet wonderen.