Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha TRX850 topic deel 5

• Onderwerp starter Onderwerp starter Trixz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier had die TRX sb kit ook bij dat duitse dresper besteld (Kars geloof ik). hoe lang duurde het ongeveer voor je hem binnen had?

De picture of the day (maar toch niet zoals je het gewoon bent )

Voor de rood-zwarte eigenaars met ombouwplannen:

Laatst bewerkt:
Zooo achterknippers vervangen door nieuwe voorknippers. Ziet er gelikt uit Tevens de reflector óp het achterspatbord gezet, stukken beter dan dat ie daar op half 7 aan die beugel hangt.
Next project, carbon hugger en spatbord!

Hey,

terug effe wat tijd na een nogal druk weekend, vriendin had verrassingsfeest georganiseerd voor mijn 30e verjaardag, kom ik zaterdagavond thuis, zat dat vol bekend volk . Laatste zijn nog maar sinds vanavond weg .

- voetsteunverstel dingen liggen hier nog en zijn te koop
- slick en voorbanden liggen hier ook nog
- wat zoek je van kuipdelen ? Heb zwarte poly-kont (1 kras), heb zwarte tank (normale gebruikssporen en licht beschadigde zwarte kuip. Heb ook nog een bijna passende polykont (origineel voor FZR ofzo, mits wat bijschuren is ie passend voor TRX).
- Heb zeker nog 1 setje velgen liggen, mss 2

Mijn '97-er TRX met de Kenny Roberts kuipen is dus in principe verkocht (aan kameraad van mij, moet eerst nog zijn SV650 verkopen, tot zolang blijf ik er mee rijden ).

De '96-er met zwarte kuipen is in zijn geheel of in onderdelen te koop....

- heb al geïnteresseerden voor kuipen, vork en motorblok

Hey, proficiat met de kleine paling hé .

Zoals je hierboven kan lezen, voorvork is eventueel los te koop, hangt er vanaf of ik effectief andere stukken verkocht krijg of niet....Ik denk dat het voor jou niet superdringend is. Als ik hem besluit af te breken laat ik het je zeker weten en vinden we elkaar wel in de prijs hé .
Stel dat ik een mooi bod krijg voor de TRX compleet , tja, dan scheelt het voor mij wel veel werk en verkoop ik hem zo. Voor mij is het nu een beetje de kat uit de boom kijken hé .

Volgens mij mopperde trixz laatst iets over dat hij een circuit trx wil hebben...

Hebben ja, kopen zou kunnen, stallen ook.... wat houdt mij tegen dan *owja the kidz

Picture of the day

Thanks

Hee hee ook hier

Ik dacht dat het pakketje niet was aangekomen.... jammer dat het er dit jaar niet van gaat komen. Maar over voorbereiding gesproken, dat zal nu dus inderdaad geen punt zijn!

Als ik nu weer een nieuw pak zou (moeten) aanschaffen zou het een ééndelig DAMEN pak worden! Why, veiliger en die ene keer dat je op het terrasje zit, kan hij ook gewoon uit/af van boven . *eigenlijk dien je gewoon beide pakken te bezitten voor het gemak

1 - ik vind ze wat "goedkoop" ogen. (nu ben ik een dood man )

2- bovendien staat het niet op een naked om die hele klomp er op te houden.

1- D*e D*e D*e

2- mee eens, maar alleen op een naked...

Congratz kerel and now you know *van dat laatste eejj

ff schop naar tweede pagina. Wordt gek van al die afbeeldingen iedere keer.

Moet je in je instellingen je post per pagina wijzigen naar 1 of zo

Zooo achterknippers vervangen door nieuwe voorknippers. Ziet er gelikt uit Tevens de reflector óp het achterspatbord gezet, stukken beter dan dat ie daar op half 7 aan die beugel hangt.
Next project, carbon hugger en spatbord!

Goe bezig kerel

Hi,

Banden waren al akkoord, voor de andere artikelen: stuur me een email met wat je ervoor wil hebben. Voetsteunverstellers wil ik sowieso, dus graag voor mij reserveren aub.

Groet,
Boris

Hey Bjorn,

Jij ook gefeliciteerd!

Ik heb inderdaad nog niet echt haast ermee, en de prijs komen we inderdaad wel uit.
Maar wanneer denk je dat je klaar bent met de kat uit de boom kijken?
Ik heb je nog effe een mailtje gestuurd....

Heeft er iemand nog een linker voetsteppie over toevallig? (of links en rechts)

I first want to know the reason why *dan nog heb ik er geen voor je.... maar toch

I first want to know the reason why *dan nog heb ik er geen voor je.... maar toch

ik ben niet gepleurd

ging iets te fanatiek door een linker bocht en toen brak de handel af. slijpboutje + puntje van het steppie. brakke yamaha troep

is nu gewoon mee te rijden maar ik heb liever een heel steppie. schiet m`n hoef niet zo snel van af.

Hardcore rider dat je bent *je kan ook een smallere hoef laten nagelen

Volgens mij heb je hem gewoon om laten kieperen in je garage.

Laatst bewerkt:
Ook een oplossing voor een paddock stand... *maar niet mijn keuze

Hoezo lelijk.... Denk bovendien dat de schroefdraad na twee keer naar de kl... is.

Niet alleen heel lelijk, maar waarom zo ontzettend moeilijk doen (achterbrug grondig verneuken) als het ook gewoon met een paar mooie diabolo's kan...

Hey Bjorn,

Jij ook gefeliciteerd!

Ik heb inderdaad nog niet echt haast ermee, en de prijs komen we inderdaad wel uit.
Maar wanneer denk je dat je klaar bent met de kat uit de boom kijken?
Ik heb je nog effe een mailtje gestuurd....

Wel dat hangt van Angus af (zie bericht hierboven), als die nog wat onderdelen koopt, dan doe ik em weg in onderdelen .

Status
Niet open voor verdere reacties.