Alias
MF veteraan
- 12 jan 2005
- 116.733
- 20
@Paling: Proficiat met de kleine!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@Paling: Proficiat met de kleine!
@ tedeum:
Van harte gefeliciteerd!
Ik heb interesse in je voetsteun verstel dinges (en nog steeds in je pirelli slicks, hebben elkaar niet meer gesproken daarover). Mocht je interesse hebben om kuipwerk los te verkopen hoor ik het ook graag.
Velgen heb ik ook interesse in, maar budgetair gezien wordt dat pas najaar (ver najaar ), dus wie weet als je ze dan nog hebt.
Volgens mij mopperde trixz laatst iets over dat hij een circuit trx wil hebben...
Hey Bjorn, jammer dat je je TRX'en gaat verkopen man... Maarre met een enduro en een circuitbak kan je natuurlijk ook een hoop plezier maken!!
Betkend dit trouwens dat je die voorvork en wiel enzo voorlopig niet meer los verkoopt? (ik heb daar nog steeds veel interesse in)
Sorry trouwens dat ik je daar niet veel meer over heb gemaild, daar had ik de laatste weken namelijk een beetje weinig tijd voor...
Sinds 20-07-2008 is dee jongen namelijk vader geworden van een ontzettende zoon!! TIBBE
Superleuk zo'n klein mannetje in huis... het vreet alleen heel veel tijd (en slaap ).
Aanpassingen aan mijn TRX :
Polyester monozit kontje
Polyester kopkuip + voorspatbord van Honda SP1
R1 remklauwen + pomp en stalen leidingen
Half open luchtfilterkast met K&N filters
Wilbers voorvorkveren
TDM 900 tandwielen voor en achter 16x42
Aluminium Bos dempers
Mijne gps kon de weg naar hier moeilijk vinden maar hier ben ik dan!
Deel 5 al reeds... jongens wat gaat de tijd toch snel.
@Trixz: bedankt voor het postpakketje!
Spijtig genoeg hebben we de uitstap naar de Nürburgring moeten uitstellen naar volgend jaar maar dankzij Trixz kan ik nu de volledig Nordschleife van buiten leren
Ook heb ik gemerkt dat mijn tweedelig leren pak na 4 jaar wat begint te lijden en ik vroeg mij af hoe jullie denken over een ééndelig en een tweedelig leren pak.
1 - ik vind ze wat "goedkoop" ogen. (nu ben ik een dood man )
2- bovendien staat het niet op een naked om die hele klomp er op te houden.
Sorry trouwens dat ik je daar niet veel meer over heb gemaild, daar had ik de laatste weken namelijk een beetje weinig tijd voor...
Sinds 20-07-2008 is dee jongen namelijk vader geworden van een ontzettende zoon!! TIBBE
Superleuk zo'n klein mannetje in huis... het vreet alleen heel veel tijd (en slaap ).
ff schop naar tweede pagina. Wordt gek van al die afbeeldingen iedere keer.
Zooo achterknippers vervangen door nieuwe voorknippers. Ziet er gelikt uit Tevens de reflector óp het achterspatbord gezet, stukken beter dan dat ie daar op half 7 aan die beugel hangt.
Next project, carbon hugger en spatbord!
Hey,
terug effe wat tijd na een nogal druk weekend, vriendin had verrassingsfeest georganiseerd voor mijn 30e verjaardag, kom ik zaterdagavond thuis, zat dat vol bekend volk . Laatste zijn nog maar sinds vanavond weg .
- voetsteunverstel dingen liggen hier nog en zijn te koop
- slick en voorbanden liggen hier ook nog
- wat zoek je van kuipdelen ? Heb zwarte poly-kont (1 kras), heb zwarte tank (normale gebruikssporen en licht beschadigde zwarte kuip. Heb ook nog een bijna passende polykont (origineel voor FZR ofzo, mits wat bijschuren is ie passend voor TRX).
- Heb zeker nog 1 setje velgen liggen, mss 2
Hey Bjorn,Hey, proficiat met de kleine paling hé .
Zoals je hierboven kan lezen, voorvork is eventueel los te koop, hangt er vanaf of ik effectief andere stukken verkocht krijg of niet....Ik denk dat het voor jou niet superdringend is. Als ik hem besluit af te breken laat ik het je zeker weten en vinden we elkaar wel in de prijs hé .
Stel dat ik een mooi bod krijg voor de TRX compleet , tja, dan scheelt het voor mij wel veel werk en verkoop ik hem zo. Voor mij is het nu een beetje de kat uit de boom kijken hé .
I first want to know the reason why *dan nog heb ik er geen voor je.... maar toch
ik ben niet gepleurd
ging iets te fanatiek door een linker bocht en toen brak de handel af. slijpboutje + puntje van het steppie. brakke yamaha troep
is nu gewoon mee te rijden maar ik heb liever een heel steppie. schiet m`n hoef niet zo snel van af.
Volgens mij heb je hem gewoon om laten kieperen in je garage.
Hey Bjorn,
Jij ook gefeliciteerd!
Ik heb inderdaad nog niet echt haast ermee, en de prijs komen we inderdaad wel uit.
Maar wanneer denk je dat je klaar bent met de kat uit de boom kijken?
Ik heb je nog effe een mailtje gestuurd....
Wel dat hangt van Angus af (zie bericht hierboven), als die nog wat onderdelen koopt, dan doe ik em weg in onderdelen .
Angus: koop nog wat onderdelen. dan kan ik aan steppies komen