Zelf gereden met Michelin PP maar die gaan smeren als je harder gaat rijden. Dus niet echt handig.
Rij nu met pirelli diablo ....versie weet ik niet, met deze versie rijden ze ook in de SV cup onder de 2 min op assen (sv650). Dus knappe jongen als je die kapot rijd.
Verder geen ervaring met slicks, vrienden van me rijden er wel mee, zij gebruiken wel banden warmers. ten eerste kan je direct knallen en ten 2e gaan slicks langer mee als je dit doet.
Zolang je met een trix op bv assen niet onder de 2:10 ofzo rijd dan voldoen ongeveer alles wel , kwa banden vering ed.
@M@thijs en Tedeum:
Het is niet zozeer dat ik ontevreden ben over de pipo's, het is meer dat ik voor zo'n 100 euro minder Pirelli slicks kan kopen.
Het zou alleen zonde zijn als ik slicks koop en ze vervolgens nooit op temperatuur rijd of dergelijke. Maar dat is gelukkig niet het geval als ik het goed lees.
Als je voor niet al teveel geld slicks kan kopen moet je dat uiteraard doen, daar voor moet je zelf geen gierige Hollander zijn.
BTW, ik heb hier nog heel goeie voorbanden liggen, 4stuks, 3 x Pirelli Supercorsa en een Metzler Rennsport (= supercorsa). Aangezien ik toch met Dunlop 'moet' rijden (aja, sponsorverplichtingen hé) liggen ze meer in de weg dan iets anders. Zijn nog goed voor heel wat dagen vrij rijden.
Tussen de 20 en 30€ per stuk.
Zolang je met een trix op bv assen niet onder de 2:10 ofzo rijd dan voldoen ongeveer alles wel , kwa banden vering ed.
Yep, ik heb ze ook, fijne dingen (gelukkig nooit gebruikt)
Waar kan je die dingen bestellen van bikedesign? en is het gewoon inbus eruit, dop erop, inbus er in?
Waar kan je die dingen bestellen van bikedesign? en is het gewoon inbus eruit, dop erop, inbus er in?
Als je inbus los krijgt wel ja. Mij lukte het niet, moest alsnog naar de garage ermee.
Had die van mij via marktplaats besteld overigens.
Kan je niet gewoon wat lijm erop doen?
Krijg ik dan geen last als ik ze moet vervangen?