Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha TRX850 topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Idd, ik volg Mathijs wel, zolang je niet een bepaald niveau haalt zijn slicks ed niet zo belangrijk . Ik klink nu misschien wel wat (op zijn Vlaams) 'dikkenekkerig' maar dat is dan maar zo .
In het begin reed ik met gewone D207's, dan D208, begonnen die teveel te glijden en dan overgeschakeld naar supercorsa's en nooit geen problemen gehad. Let wel, het moet goed in het koppeke zitten . Als je denkt dat de banden niet voldoen ga je nooit ontspannen rijden..... , ik spreek uit ervaring....
 
@M@thijs en Tedeum:
Het is niet zozeer dat ik ontevreden ben over de pipo's, het is meer dat ik voor zo'n 100 euro minder Pirelli slicks kan kopen.
Het zou alleen zonde zijn als ik slicks koop en ze vervolgens nooit op temperatuur rijd of dergelijke. Maar dat is gelukkig niet het geval als ik het goed lees.
 
Laatst bewerkt:

Gewoon proberen .
Lekker knallen op je bike en dan kijken of het bevalt.

Mijn bovenkamer heeft gelukkig geen last van "vlaamse" verschijnselen .
Dat is ook de reden dat ik er wel eens afval,dus misschien zijn vlamingen toch slimme Ollanders
 
Als je voor niet al teveel geld slicks kan kopen moet je dat uiteraard doen, daar voor moet je zelf geen gierige Hollander zijn .

BTW, ik heb hier nog heel goeie voorbanden liggen, 4stuks, 3 x Pirelli Supercorsa en een Metzler Rennsport (= supercorsa). Aangezien ik toch met Dunlop 'moet' rijden (aja, sponsorverplichtingen hé ) liggen ze meer in de weg dan iets anders. Zijn nog goed voor heel wat dagen vrij rijden.

Tussen de 20 en 30€ per stuk.
 

Deze gierige Hollander heeft zeker interesse. Heb je ook achterbanden over?
 
Qua achterbanden heb ik nog 1 slick liggen die zeker nog 1 dag kan dienen, mag je hebben voor 20€ hoor .

Ik ben regelmatig in Hoogstraten, niet zo ver van Breda, kan de banden daar laten liggen...
 
En er staat een Pterodactylus op! Geen T-rex! hahahha

EDIT: en geen passagierszit maar wel de voetsteuntjes?!

Beetje jammer van de TRX m.i.

Wat denk je hier dan van

 
Laatst bewerkt:
Zolang je met een trix op bv assen niet onder de 2:10 ofzo rijd dan voldoen ongeveer alles wel , kwa banden vering ed.

Heb ik de eerste keer daar 2.10.250 gereden





Dat was met de BT014's met 2.1 voor en achter bij 24graden buitentemperatuur.

Geen glijden, mooi slijtpatroon...











Ik heb al BT016's liggen, maar ik kom voorlopig nog niet op het circuit
 
Laatst bewerkt:
Slijtpatroon van Pipo's was ook voorbeeldig. Alleen op profiel delen af en toe een hapje uit het rubber gegaan.
Geen idee wat voor tijd ik heb gereden, maar er is mij gezegd dat m'n snelste tijd gelijk was aan de langzaamste tijd in groep 4 (uit mijn hoofd 2.10 op zandvoort?). Dus, er van uit gaande dat ze niet iemands outlap hebben getimed, niet slecht volgens mij
 
Laatst bewerkt:
Bikedesign, zo'n staan er nu op mijn huidige TRX, ander TRX zijn selfmade blokken.

Bikedesign verkoopt enkel aan handelaars, is via bijna iedere motorzaak te verkrijgen .

Yep, ik heb ze ook, fijne dingen (gelukkig nooit gebruikt )





 
Waar kan je die dingen bestellen van bikedesign? en is het gewoon inbus eruit, dop erop, inbus er in?
 
Laatst bewerkt:
Waar kan je die dingen bestellen van bikedesign? en is het gewoon inbus eruit, dop erop, inbus er in?

Als je inbus los krijgt wel ja. Mij lukte het niet, moest alsnog naar de garage ermee.
Had die van mij via marktplaats besteld overigens.
 
Waar kan je die dingen bestellen van bikedesign? en is het gewoon inbus eruit, dop erop, inbus er in?

Gewoon een bestelling plaatsen, dan krijg je hem in de mail met een adres voor de dichtsbijzijnde dealer om daar de bestelling definitief te plaatsen.

It's thát simple kerel
 
Als je inbus los krijgt wel ja.

Gewoon goed gereedschap gebruiken dan moet het wel lukken, het kost wat kracht maar het gaat wel!

 
Laatst bewerkt:
Als je inbus los krijgt wel ja. Mij lukte het niet, moest alsnog naar de garage ermee.
Had die van mij via marktplaats besteld overigens.


Ik heb die dingen ook, bij mij kwam er eentje ook bijna niet los, uiteindelijk wel gelukt met een vrij lange holle buis op de inbussleutel en hangen maar....

@dash: Wel zo handig als je ze eenmaal hebt, om bij het vastdraaien ff kopervet op de bouten te smeren
 
Iemand nieuwe handvatten te koop? Die van mij zitten wel erg soepel om de witte buisjes heen.. En dat geklooi met ijzerdraad is niet aan mij besteed.
 
@dash: Wel zo handig als je ze eenmaal hebt, om bij het vastdraaien ff kopervet op de bouten te smeren

Kopervet lijkt m.i. niet handig, een simpel smeermiddel is voldoende.
 
Krijg ik dan geen last als ik ze moet vervangen?

Nee hoor, gewoon met een stanley mes open snijden en weg ermee. Bovendien gaat lijm na een jaartje of x toch weer los laten (net als nu).

Ps. gebruik dan wel je gewone rubber lijm, niet loctite superfast ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.