Ik word kwaad aangekeken door voorbijgangers zonder dempers jongens, gelukkig herkennen ze me niet door mijn blauwe kleppie.. Benzine is trouwens weer ernstig goedkoop bij de Orly! 1,549 incl. korting!Kan het trouwens dat er meer olie verbruikt wordt met nieuwe knalpotten?
Erg handig zo'n online TRX-handleiding hier :D
!Waarschuwing! De volgende beelden kunnen zeer schokkend zijn...
Dit is gewoon mega giga ultra fout maar allez soit ieder zijn meug zeker?
!Waarschuwing! De volgende beelden kunnen zeer schokkend zijn...
Dit is gewoon mega giga ultra fout maar allez soit ieder zijn meug zeker?
Naked TRX-ies zijn ook wel leuk zeg. ronde koplamp er op, streetbar en hoppa, mooi Monster achtig fietsie. als ik de t rex ooit dubbelvouw gaat er weer een SB stuur op. dat stuurt zoooo lekker. en een ronde koplamp. cafe racer stijl
- 1000km inrijden niet boven 5000rpm, wel af en toe flink op gas (niet boven 5000rpm!!)
@Buell-style demper... I LOVE IT!! DAT wil ik ook!!! Te gek! Ik vind met kuip de 2 dikke pijpen ook beter, maar als je naakt rondrijdt is een compleet kale achterkant juist veel mooier vind ik..!!
(zo dus)
[afbeelding]
ps Trixz - weet je toevallig of dit die demper is die toen op Ebay stond, en afkomstig was van dat gruwelijke carbon-raceapparaat..?
Ja DB-killers bedoel ikMaar het kan wel zijn dat de verbranding niet meer optimaal is, te wijten aan een andere tegendruk?
Hoe dan ook, hier een veel beter filmpje.
[~[url="http/i24.photobucket.com/albums/c26/Vieze/th_TRXzonderdempers.jpg"]afbeelding~][/URL]
Hmm oke nou heb er weinig rijdproblemen mee dus ik denk dat ik dat maar laat doen op de kleppen-stelkilometerstand. Of geeft de dysbalans op de lange termijn problemen?
Een gereviseerd blok inrijden is toch zoals een nieuw blok inrijden ?
Mij lijkt dit een slechte raad. Heb nu al een paar TDM ingereden en telkens ging ik een paar honderd kilometer zacht op de gas en niet hoog in toeren en vanaf bv 500km ging ik regelmatig al eens hoger in toeren maar nog altijd zacht op de gas gaan (en met warme motor). Ook remmen op de motor deed ik niet.
Resultaat is een TDM die na 72.000km letterlijk geen druppel olie verbruikt heeft ondanks het harde labeur en een TDM die na 25.000km ook nog geen druppel verbruikt heeft, ondanks het nog hardere labeur. BTW, die 2e TDM heb ik misschien hoop en al 500km ingereden.
Er stond een aantal jaren geleden ook een artikel in Motorwereld van de hand van Steven Caesar waar in hij het sterk afraadde om veel gas te geven. Het had iets te maken met de druk die dan ontstond op de zuiger ofzo en het kantelen.
Soit, hoe het just zat weet ik niet niet meer, maar de essentie heb ik onthouden :
- wisselende toerentallen
- toerental op zich niet zo belangrijk
- niet te bruut op de gas
- niet op de motor remmen
wil ik net op de ss olieboot springen, begint het te hozen
dan maar aan de super nintendo
moet nog steed sU.N Squadron uitspelen. moeilijk shitspel
Hier mooie bochtjes over Anna's Hoeve (Hilversum) genomen! Werd achterna gezeten door een R1 en een RSV mille, heb ze maar langsgelaten voordat er ongelukken gebeurden..
Met welke bandenspanning rijden jullie trouwens? Ik heb nu 2,4 voor en 2,8 achter.
Boekje erop nageslagen:
Tot 90 kg: 2,25 - 2,5
90 - maximale (211kg aan personen en bagage): 2,5 - 2,8
Bij rijden met hoge snelheid: 2,5 - 2,8
Toch goed geraden