Ja dat is het, heb helemaal nog geen rijbewijs. Ga gauw met lessen beginnen.
In ieder geval welkom hiero.
Ja Peke Esu, het wordt eens dringend tijd voor dat rijbewijs van je!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat is het, heb helemaal nog geen rijbewijs. Ga gauw met lessen beginnen.
In ieder geval welkom hiero.
Ga jij je rijbewijs eerst maar eens halen....Wat wil je nou man, tis herfst. Je gaat toch niet meer motorrijden!!
Hey Tarwetijger,Edit: @Paling1: je e-mail adres is niet zichtbaar. Dussuh, kun je mij even je e-mail adres mailen.
gaat beter zonder rijbewijs dan zonder TRiX.
Schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen.
Zegt m'n vrouw: Zullen we morgen iets anders doen? Ik helemaal
"We kunnen wel bij mijn ouders op bezoek gaan"
Schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen, schuren, plamuren, schilderen.
Maar motorrijden...ho maar.
Goed idee!!Tja Trixz heeft wel een punt natuurlijk...
Ik stel voor om de zelfverklaarde oude lullen (Paling1, Alias en ondergetekende) bij deze om te dopen in "eervolle leden in de raad van wijze mannen".
Ik heb het gezien, prachtig! Mijn dank is groot! Je hebt zelfs het tweede artikel ergens gevonden?De tweede mail is onderweg!! Veel plezier ermee... En wel foto's posten he, als je eenmaal gaat beginnen...
Helaas niet hoor... Lees het rode kadertje op de laatste pagina maar even... Ze waren nog een hoop leuke dingen van plan....Je hebt zelfs het tweede artikel ergens gevonden?
Tja Trixz heeft wel een punt natuurlijk...
Ik stel voor om de zelfverklaarde oude lullen (Paling1, Alias en ondergetekende) bij deze om te dopen in "eervolle leden in de raad van wijze mannen".
... Raggen doe je op een circuit, touren doe je op de weg...
Ehhh....dat was toch touren?En dit buitengewoon eervol lid in de raad van wijze mannen weet hoe je met 10 TRXen kan "touren".
En dit buitengewoon eervol lid in de raad van wijze mannen weet hoe je met 10 TRXen kan "touren".