Yamaha MT-10

Ik heb dezelfde, heb de hoekjes iets bij moeten veilen om m'n tomtom steun met slot (de duurdere versie) goed te laten passen.
Hoe het zicht is met tanktas weet ik zaterdag, dan haal ik mn gen 2 SP op en daar heb ik een tanktasje bij *D
Om even terug te komen op deze post: ik zal de RAM mount van TomTom moeten monteren.. De tanktas neemt met de TomTom houder die er nu op zit 50% van het zicht weg. Reden om van het weekend de tanktas niet mee te nemen, terwijl het toch wel erg prettig is om bij te hebben met een weekendje weg. Jammer, maar helaas. Vind de RAM mount cosmetisch namelijk zwaar minder.

Nog in twijfel voor goede handvatverwarming. Iemand tips hiervoor en/of ervaring met de originele van Yamaha?

Overigens wel onwijs tevreden met de nieuwe gen 2 (sp). Toch wel een flink verschil met de vorige generatie, zelfs qua verbruik *D.
 
Overigens wel onwijs tevreden met de nieuwe gen 2 (sp). Toch wel een flink verschil met de vorige generatie, zelfs qua verbruik *D.
Ik ook met de Tuono hoor. Toch van 1 op 12 op de MT naar bijna 1 op 10 gegaan.
155km gereden, 14,7 liter getankt vanmiddag. Top. Lamborghini rijden is voordeliger :+
 
Laatst bewerkt:
Hij reed niet goed?
Ik had hiervoor een gen 1 MT-10 die ook helemaal afgesteld was. Als je daarna op een standaard gen 2 MT-10 gaat rijden valt het mij inderdaad erg tegen. Nu is het weer het beest zoals mijn vorige qua gasreactie en power bij lage toeren. Ik kan het iedereen aanraden.

IMG_3818.jpeg
 
Ik had hiervoor een gen 1 MT-10 die ook helemaal afgesteld was. Als je daarna op een standaard gen 2 MT-10 gaat rijden valt het mij inderdaad erg tegen. Nu is het weer het beest zoals mijn vorige qua gasreactie en power bij lage toeren. Ik kan het iedereen aanraden.

Bekijk bijlage 1866704
Daar ben ik het 100% mee eens!
Laag en midden gebied viel de gen 2 zeker tegen vanaf de 2e versnelling. Dat is nu wel anders na een bezoek aan druijf.
 
Om even terug te komen op deze post: ik zal de RAM mount van TomTom moeten monteren.. De tanktas neemt met de TomTom houder die er nu op zit 50% van het zicht weg. Reden om van het weekend de tanktas niet mee te nemen, terwijl het toch wel erg prettig is om bij te hebben met een weekendje weg. Jammer, maar helaas. Vind de RAM mount cosmetisch namelijk zwaar minder.

Nog in twijfel voor goede handvatverwarming. Iemand tips hiervoor en/of ervaring met de originele van Yamaha?

Overigens wel onwijs tevreden met de nieuwe gen 2 (sp). Toch wel een flink verschil met de vorige generatie, zelfs qua verbruik *D.
Hmm hoe groot is jouw tanktas? Ik wacht nu al weken op mn houdertje, maar dat gaat mogelijk (met tanktas) dan tegenvallen B|
 

Heb je dit zelf gemonteerd of laten monteren?
Ik overweeg ook verwarmde handvatten want krijg steeds meer last van dode, lijkbleke vingers die gevoelloos worden òf tintelen...
Zelf gemonteerd, is goed te doen als je een beetje handig bent!
Ik had dezelfde klachten haha... 🥶
 
Goedemorgen, ik ben op zoek naar een adresje waar ze een gaatje kunnen boren in mijn Akra tbv het plaatsen van een db-killer. Liefst in omgeving Zuid-Holland. Iemand tips?

Mn MT gaat in juli naar Druijff, maar ik wil voor die tijd al een killer kunnen plaatsen :)
 
Goedemorgen, ik ben op zoek naar een adresje waar ze een gaatje kunnen boren in mijn Akra tbv het plaatsen van een db-killer. Liefst in omgeving Zuid-Holland. Iemand tips?

Mn MT gaat in juli naar Druijff, maar ik wil voor die tijd al een killer kunnen plaatsen :)
Zelf scherp boortje halen en onder een hoek klein gaatje boren. Daarna met de dremel iets groter maken. Zelf toentertijd ook gedaan, is geen hogere wiskunde.
 
Goedemorgen, ik ben op zoek naar een adresje waar ze een gaatje kunnen boren in mijn Akra tbv het plaatsen van een db-killer. Liefst in omgeving Zuid-Holland. Iemand tips?

Mn MT gaat in juli naar Druijff, maar ik wil voor die tijd al een killer kunnen plaatsen :)
Druijff kan het ook doen, die heeft het bij mij toendertijd ook gedaan.
 
Zelf scherp boortje halen en onder een hoek klein gaatje boren. Daarna met de dremel iets groter maken. Zelf toentertijd ook gedaan, is geen hogere wiskunde.
Ah dacht dat het werd afgeraden om het zelf te doen ivm de scherpe hoek. Ben wat voorzichtig om mn mooie demper te beschadigen :+
 
Vandaag beetje geklooid met het afstellen van de vering. Wat setups gevonden op YT en eens gekeken wat dat bracht.vooral gekeken naar de sag en daar was wel wat te halen.
Het is een wereld van verschil!
Ik vond mijn achterveer altijd al keihard staan en hij veerde ook amper uit maar nu is hij een stuk zachter en dat bevalt me prima!
 
Dag mensen! Weet iemand welk type dbkiller je moet bestellen voor de akrapovic? Blijft een beetje vaag altijd omdat er niet specifiek een voor gemaakt is..
 
Terug
Bovenaan Onderaan