Yamaha MT-10

Hallo mede MT'ers
Iemand van jullie nog een nette set (v+a) originele knippers liggen ter overname?
 
Hallo mede MT-10 rijders,

Ik mag graag mee lezen hier, maar heb zelden iets nuttigs toe te voegen.
Vandaag heb ik nieuwe banden op de mt-10 gezet, Dunlop mutant. Zijn er meer mensen die met deze band rijden?
Bekijk bijlage 1933230Bekijk bijlage 1933231

Het is een beetje een vreemde band, maar werd mij aangeraden door de bandenboer.
Tot nu toe geen problemen, de foto is na de eerste 25km :]

Bandenboer met geen verstand.
Ik zou mooi terug gaan.
 
Hallo MT-10 fanaten, Sinds kort eigenaar van een eerste generatie MT-10 (2018). Past een aftermarket (akrapovic) demper en katvervanger van een tweede generatie (2022) op mijn 2018 model?
 
Ik heb nog wel originele knippers liggen met de originele stekkers etc. Zijn nooit gebruikt geweest. Bij aflevering van mij nieuwe fiets vorig jaar (03-2023) LED plus op laten zetten.
Hoi Peter, wil je mij een pb sturen met je contact gegevens, praten we daarin verder
 
Dit weekend de MT10 maar eens uit de winterslaap gehaald en voorzien van wat nieuwe spullen.

MT10 png.png
 
Wie heeft er nog een tip voor een andere einddemper? Ik heb er nu een Scorpion RP1 GP onder zitten, alleen heeft een maatje van mij er tegen aan gezeten en is de uitlaat gedeukt.
Vereisten zijn E keur en een DB killer, of als iemand nog iets moois heeft liggen dan hou ik mij ook aanbevolen.
 
Wie heeft er nog een tip voor een andere einddemper? Ik heb er nu een Scorpion RP1 GP onder zitten, alleen heeft een maatje van mij er tegen aan gezeten en is de uitlaat gedeukt.
Vereisten zijn E keur en een DB killer, of als iemand nog iets moois heeft liggen dan hou ik mij ook aanbevolen.
Zoals zovelen een Akrapovic. SC Project heeft ook leuke dempers.
 
Volgende week kan ik me ook tot dit mooie gezelschap rekenen. Dan haal ik een MT10 ice fluo uit 2019 op.
Zal tzt wel een plaatje posten.

Wil met de tijd nog een waslijst aan upgrades uit gaan voeren.

Zijn hier nog leden die een comfortseat hebben liggen?
Of een tourscherm?
Of de mt10 kofferset?
(Allemaal oem parts).

Ben benieuwd!
 
Wie heeft er nog een tip voor een andere einddemper? Ik heb er nu een Scorpion RP1 GP onder zitten, alleen heeft een maatje van mij er tegen aan gezeten en is de uitlaat gedeukt.
Vereisten zijn E keur en een DB killer, of als iemand nog iets moois heeft liggen dan hou ik mij ook aanbevolen.
Ik heb een sc-project met e-keur, db-killer en dominator kat er tussen. Top geluid, niet te hard maar wel mooi diep!
 

Bijlagen

  • IMG_8141.jpeg
    IMG_8141.jpeg
    483,6 KB · Weergaven: 0
Heeft hier iemand een goede tip voor een aftermarket spiegel? Die op het origineel lijkt
Geen bar-end spiegel want die vind ik verschrikkelijk.
Mijn huidige spiegel (rechts) klapt bij hard accelereren naar binnen. Krijg hem ook niet vaster gezet op de een of andere manier.
Of een originele die niet meer gebruikt wordt heb ik ook interesse in.
 
Yes, hier is mijn nieuwe aanwinst. Uit 2019 met 9000km.
Dinsdag langs de RDW en dan hopen dat ze snel zijn met toesturen van het kenteken.
Wachten om te mogen rijden voelt als kwelling :9~
Veel plezierige kilometers gewenst maar daar is een MT-10 uitermate geschikt voor!
 
Wat een beest van een apparaat is dit toch zeg.
Alleen doet de std uitlaat hem geen eer aan. Je zoeft over de weg zonder geluid.

Wil er een Arrow Indy titanium demper op zetten icm een leovince/dominator decat (met dat resonator ding).
Weten mensen hier of de leovince en dominator decat elkaar veel ontlopen in kwaliteit?
En zijn hier ervaringen met de volgende webshops: motordempers.nl en uitlaatstore.nl?
 
Als je een standaard demper hebt met een decat pijp klinkt ie ook al vele malen beter.
Met een andere demper EN een decat pijp wordt hij erg luid.
Moet je willen maar ik vind het persoonlijk te luid.
 
Ja eens met wat je zegt.
Alleen vind ik de std demper niet mooi smoelen en het soort geluid dat het produceert is in mijn beleving ook veel minder mooi dan een aftermarket demper.
Arrow is met een e-keur en wordt met dbkiller geleverd dus kan altijd kijken hoe dat uitpakt.
Asociale herrie wil ik niet, mooi geluid wel.
Ben verder nog benieuwd naar de ervaringen van anderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan