grolschdrinker
MF'er
- 20 nov 2006
- 129
- 0
Hé grolschdrinker (ik ook trouwens), ben jij toevallig diegene die me een week of twee geleden had gebeld over olie verversen? Is het nog allemaal gelukt?
Ha, jij was het dus.
Ik had er al spijt van dat ik de link hier geplaatst had. Ik heb straks ook zo'n kleurstelling dus dacht dat het voor die prijs wel een leuke reserve zou zijn. Ik had dus ook al gemaild.
Kreeg ik een mailtje terug dat ie net die dag verstuurd zou worden naar een "collega" van me uit NL.
Ik had al zo'n vermoeden dat het iemand van hier zou zijn.
Naja, bij jou was ie stuk dus had je 'm ook harder nodig, veel plezier ermee
Hallo mannen, ziehier, het kind is geboren: http://3ld.webhop.net
Binnenkort bij aanhoudende klimaatverbetering eens een wintertoertje plannen?
En lekker hak op tak: bandeninkoopactie is verplaatst naar eind februari! Klopt het overzicht nog?
En overzicht bestelling (graag kopieëren als je meedoet)
nobody:
Metzeler Tourance 140/80-17 69H €90
Mezeler Tourance 90/90-21 54H €65
Diesmer
Dutchdude:
Michelin Anakee 140/80-17 69H €86,24
Michelin Anakee 90/90-21 54H €56,12
Stray cat:
Metzeler Tourance 120/90-17 64S
Metzeler Tourance 90/90-21 54S setprijs €110
Diesmer
Dutchdude:
binnenbanden: R21 €9 en R17 €6
http://3ld.webhop.net
nog meer belangstellenden voor de banjeronde --eehrm- banderonde uit Spanje?
Ik ga dit jaar naar de motorbeurs in Utrecht, nog geen vaste dag, maar bij voorkeur of op vrijdag, zaterdag of zondag. Zijn er hier misschien mensen die zin hebben om gezamenlijk te gaan of daar te ontmoeten?
nog meer belangstellenden voor de banjeronde --eehrm- banderonde uit Spanje?
Ik kan eraf, had mezelf op pagina 15 al gewist voor de bandenronde.
Natuurlijk ga ik ook dit jaar weer naar Utrecht, ga altijd op zondag.
Wil dit jaar otoplastieken laten aanmeten. Gebruik nu van die wergwerp oordoppen en de geluid reductie bevalt mij wel, dus wil ik overstappen op pro materiaal voor minder lawaai maar beter gehoor.
Ik heb nog wel interesse in een setje Metzeler Tourance maar wanneer zijn de banden binnen als het goed is? Mijn voorband is namelijk wel erg snel aan vervanging toe.
En wanneer neem je de 69H/54H en wanneer de 64S/54S ?
BogaddE:
Metzeler Tourance 140/80-17 69H €90
Mezeler Tourance 90/90-21 54H €65
en ik neem haast aan ook een setje biba's.....?
Diesmer
Dutchdude:
Michelin Anakee 140/80-17 69H €86,24
Michelin Anakee 90/90-21 54H €56,12
BoggadE (?)
Diesmer
Dutchdude:
binnenbanden: R21 €9 en R17 €6
bestelling vindt eind februaria plaats, ik heb geen ervaring met levertijden vanuit Spanje, maar reken op 2 weken. De banden worden bij mij in Den Haag bezorgd en als je interesse hebt in een goed adres voor montage en balanceren:
www.kmsmotoren.nl Dit bedrijf zit in Poeldijk en dat ligt naast Den Haag, bel Marco wel even voor een afspraak.
jeemig......inclusief binnenband en montage kwam de prijs op ongever 150 euro...
Klein koplampvraagje.
.............
Op mij huidige lampie staat verder nog M3, maar daar kan ik op het interweb nix over vinden. Iemand een idee voor een mogelijke oplossing?
ik heb inmiddels van mn werk het rooster en heb zowel zaterdag als zondag vrij, dus we kunnen een meet'n-greet doen op de zondagse beurs, phonenummers uitwisselen?
Staat ie hier mischien bij?
[afbeelding]
hier meer info
Op die site staan ook vervangende (halogeen) lampen voor mijn rare italiaanse bolletjes, wel aan de prijzige kant en daar komt dan nog flinke verzendkosten (UK) bij.
Maar mischien kun je hier het juiste type achterhalen zodat je wat gerichter kunt zoeken.
Briljant. Ik heb een P45T erin en ik wil H4 (P43T). Daar moet ik even een converter voor zoeken en klaar.
Die hangt volgens mij niet bij de Halfords, maar ik zal eens even gaan kijken.
@Drees: Is t een duplo P45T-41 toevallig? Dan bestaat er idd ook een 45/40W halogeen van, oa van Philips, gehaald bij de Brezan, op de lamp staat R2 E19
Voorbandje vervangen koste bij een andere dealer 135 euro...
Ik wil dus wel een setje bestellen met biba's.
Ik woon in Hengelo, zou je ze gewoon met de post kunnen versturen?
En hoe zit het met de betaling?
Staat ie hier mischien bij?
[afbeelding]
hier meer info
Op die site staan ook vervangende (halogeen) lampen voor mijn rare italiaanse bolletjes, wel aan de prijzige kant en daar komt dan nog flinke verzendkosten (UK) bij.
Maar mischien kun je hier het juiste type achterhalen zodat je wat gerichter kunt zoeken.
Wat mij betreft eentje voor de startpost: Links buiten MF...kennis...