Nomiis
MF veteraan
Helaas, ik ga niet. Binnenkort onze meeting en dan nog 2 weken met m'n vriendin naar het zuiden met de brommers. Wel heel veel plezier daar!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien kom ik nog even buurten. Zit vlak bij.Niemand anders?
Mijn vader heeft een harley van zo'n 70 jaar oud. Ding rijdt nog prima en het leek me wel grappig om daar mee naar de Mega meeting te gaan een paar jaar geleden.
Stond ik dan met die unieke motor tussen al dat plastic. Echt niemand die er oog voor had, men stond allemaal rond de 100 in een dozijn R6en die hun motor in de toerenbegrenzer stond te jagen. Het publiek wat er op af komt is dus niet aan mij besteed. Sinds er door aanwezigheid van de politie ook geen mensen meer stunts doen vind ik de Megameeting al helemaal niet boeiend meer.
Idd, that is sooo not me.
Het advies voor de standaard SR is een extra min-draad rechtstreeks van de SR naar de min van de accu aan te leggen.Ik ben ook benieuwd
Is dit trouwens DE beruchte spanningsregelaar?
Of is hij al reeds vervangen door een ''beter'' exemplaar?
[afbeelding]
Het advies voor de standaard SR is een extra min-draad rechtstreeks van de SR naar de min van de accu aan te leggen.
Heb zelf ook nog de standaard SR erin leggen.
Van mij is ook standaard en doet het goed ook na 92.000 km!Wel heb ik de min direct aan de min van de accu aan gesloten.
JepNiemand anders?
4 S10's gezien, maar niet die van S10.
Wilde deze kopen Samlex 300W Pure Sine Wave Inverter - 12V [PST-300-12] 622988072130 | eBay, maar zij verzenden niet meer naar NL ivm het "uitstekend" bezorgen van TNT.... Citaat uit hun mail: "There are certain countries that I cannot offer postage to: unfortunately the Netherlands is one of these as the postal service provided by TNT is not reliable in my experience. I have had many packages ‘lost’ en route to the Netherlands, and regrettably I had to take the decision to stop posting there."
Daarom maar GAMMATRONIX waterproof 12v LED Battery level / Alternator Charge monitor - E | eBay gekocht; kijken of die aankomt !
Hoe kan ik trouwens die links inkorten?
Ik geloof dat deze mensen zich hebben aangemeld. Even een check dat ik niemand vergeet:
ProDrive
Ivokim
Alfred.J
Nolie66
PekeEsu
S10
Pockey (UK)
Daan_M
Raymond W
Sid (UK)
d02500
Mattijs_w
Komkommer
Nomiis
Dat zijn er 14.
9 mensen gaan bbq-en en 8 mensen overnachten.
We moeten volgens mij wel aan de 10 man overnachten en 18 man op zondag komen toch? Vooral de newbies moeten hier nog bij ansluiten! De AT meeting moet overtroffen worden!
[afbeelding]
Hookeniggy.............1989..............83.000 km............tweede blokbaasje---------------jaar---------------kms--------------(opm.)
mattijsw-------------1991-----------42.000 km----------origineel blok
Nomiis---------------1992-----------71.000 km----------origineel blok , (1991)
Peke Esu------------1989-----------76.053 km-----------origineel blok
Raymond W----------1989-----------49.000 km----------origineel blok
Dutchdude-----------1990----------73 nog wat ----------origineel blok, eigen import uit België
d02500---------------1993----------58.500 km----------origineel blok
ProDrive--------------1992----------92.000 km----------origineel blok
Kunkie----------------1991----------63.000 km----------origineel blok
mcvdmvs-------------1991----------93.000 km----------1e blok
-----------------------------------120.000 km----------2e (2ehands met 63k km) blok
Burning Rubber--------1996 ----------56.815 km---------origineel blok
hippie-----------------1990----------52.985 km---------orgineel blok
S10-------------------1991----------47.550 km---------orig. blok, gerevis. kop en
cylinders, import St. Maarten
3LDré-----------------1989-----------200k+-------------tweede, derde(?) gereviseerd
4TX 850 blok (al een tijdje geen KMteller)
Luna------------ -----1989----------168.000 km---------tot 165.000 met originele blok
Nollie-----------------1992-----------54.000 km----------originele blok
Alfred.J---------------1991-----------74.000 km----------origineel blokkie
dahaaz---------------1989----------100.000 km----------origineel blok
sarvin006-------------1989-----------63.000 km----------origineel blok (grotendeels ander frame )
Daan-----------------1989------------71.000 km----------origineel blok
DRAFTER86-----------1990------------79.000 km----------origineel blok
JorritV70--------------1990-----------72.000 km----------origineel blok
Laatste tijd vooral weer aan het rijden met de S10. Maar ondertussen nog wel aan het sleutelen aan andere tenere's.
Nieuwe zadelhoes gemaakt voor de oer-tenere:
[afbeelding]
En ik ben onderdelen aan het inslaan voor de 660-tenere. Big bore (727cc, 12:1 compressie). Ik weet nog niet of ik die echt ga gebruiken, want dat zou betekenen dat ik mijn carters moet laten uitkotteren, maar ik kreeg hem bij de aankoop van andere spullen voor de 660. Het zeg me wel aan het denkek :
[afbeelding]
Als de 660 een beetje loopt dan krijgt de S10 weer wat adempauze
Ik geloof dat deze mensen zich hebben aangemeld. Even een check dat ik niemand vergeet:
ProDrive
Ivokim
Alfred.J
Nolie66
PekeEsu
S10
Pockey (UK)
Daan_M
Raymond W
Sid (UK)
d02500
Mattijs_w
Komkommer
Nomiis
Dat zijn er 14.
9 mensen gaan bbq-en en 8 mensen overnachten.
We moeten volgens mij wel aan de 10 man overnachten en 18 man op zondag komen toch? Vooral de newbies moeten hier nog bij ansluiten! De AT meeting moet overtroffen worden!
[afbeelding]
Hahaha Gay-lords...! Lukt toch niet.!