30 mm is nogal wat, hou de loop van je ketting even in de gaten.Ik heb TKC er achter op liggen, maar ik rij over de weg en met nat weer nooit "op de grens".
Ik vind het een prima band die er ruig uitziet. Niks te klagen.
Er staat bovendien M&S op, maar geen nat wegdek.
Op ebay.de (bikefarm) 30 mm Heckhögerung besteld. Veel verzendkosten zeg! Bij elkaar geteld (artikel en verzenkosten) ongeveer hetzelfde als Kedo vraagt. Maar die heeft alleen 25 mm. Wel 15 jaar (!) garantie.
Ben benieuwd hoe lang het duurt en hoe het er uit gaat zien.
Thanks, gaat dus zeker een 140-er worden.Ik heb de eerste 4000km van de afgelopen zomervakantie rondgekneurd op een 130 brede TKC80, en die was gemonteerd echt een stuk minder rond dan zijn 140 variant. Het profiel liep naar de zijkant ook gewoon een stuk minder ver door. Daar kan dus best significant verschil in zitten. Die 130 gebruikte ik helemaal tot de rand (of er over, zoals toen ik op mijn bek ging op de Stelvio), de 140 heeft als je de stepjes aan de grond rijd nog profiel over.
30 mm is nogal wat, hou de loop van je ketting even in de gaten.
Ik haat oorzaak en gevolg.
Ik zie net dat conti trail attack eigenlijk tubeless is. Kan die wel gewoon om een xtz velg met een binnenbandje?
Vandaag wilde ik een lekker ritje gaan maken op mijn S10, maar hij was erg aan het stotteren! Leek op laatst toen ik op de snelweg reed maar toen was het de benzine die bijna op was en moest dus beide kranen op reserve zetten....
Na dat vandaag ook maar gedaan te hebben bleef hij stotteren. Vooral rond 50 km/u! Na de 70-80 verdween het en bij 100 niets aan de hand. Maar eens een paar x goed doorgetrokken en toen merkte ik iets nieuws/vreemds: had hem blijkbaar nog nooit echt goed doorgetrokken, althans toen ik in zijn 3 en 4 doortrok leek het net alsof hij boven de 6000 tpm een turboboost kreeg!!! Mijn God wat ging hij er in een keer ervandoor vanaf 6000 tot 8000, gewoon eng zo hard het ging. Hierna helaas nog steeds hetzelfde stotteren bij 50. Wat wel zo is, is dat de motor na de laatste rit zo'n 2 weken geleden omgevallen is op de oprit in het grind: standaard zakte weg in de grond. Verder niets beschadigd ofzo maar heeft daar een tijdje gelegen (omdat ik hem niet zo snel in mijn eentje rechtop kreeg) met benzine die op verschillende plekken eruit liep: tank en carbs.
Misschien zegt het jullie iets na het bovenstaande gelezen te hebben wat dat stotteren kan zijn?
Heb al een keer carburateur cleaner in de tank gegooid!
Gr. Paul.
Koplamp doorgebrand. Ik vrees nu voor mijn SR... na krap 3 maanden geleden vervangen te zijn...
Morgen nieuwe lamp monteren.
Btw, die 'turbo-boost' vanaf 6000 rpm blijft idd puur kicken...
Nee precies, 't Is een luie cruiser die in een 'handomdraai' verandert in een gillende racert...Toch is het koppel onderin ook niet te versmaden.
Wat is het toch een heerlijk machientje!
Ehh...... turbo boost boven 6000 rpm????
Ik geloof dat ik iets (al een tijdje) gemist heb......
Stond er pas niet ergens een linkje over welk carb- deel verantwoordelijk is voor de prestaties in verhouding tot hoe ver de gasschuif open staat?
Bedoel, hij loopt als een zonnetje, nieuwe gasnaalden, alles goed schoongemaakt enz., maar turboboost nog niet tegengekomen...
Kortom: waar ligt mijn probleem??
Grtz, Nollie.
Vandaag wilde ik een lekker ritje gaan maken op mijn S10, maar hij was erg aan het stotteren! Leek op laatst toen ik op de snelweg reed maar toen was het de benzine die bijna op was en moest dus beide kranen op reserve zetten....
Na dat vandaag ook maar gedaan te hebben bleef hij stotteren. Vooral rond 50 km/u! Na de 70-80 verdween het en bij 100 niets aan de hand. Maar eens een paar x goed doorgetrokken en toen merkte ik iets nieuws/vreemds: had hem blijkbaar nog nooit echt goed doorgetrokken, althans toen ik in zijn 3 en 4 doortrok leek het net alsof hij boven de 6000 tpm een turboboost kreeg!!! Mijn God wat ging hij er in een keer ervandoor vanaf 6000 tot 8000, gewoon eng zo hard het ging. Hierna helaas nog steeds hetzelfde stotteren bij 50. Wat wel zo is, is dat de motor na de laatste rit zo'n 2 weken geleden omgevallen is op de oprit in het grind: standaard zakte weg in de grond. Verder niets beschadigd ofzo maar heeft daar een tijdje gelegen (omdat ik hem niet zo snel in mijn eentje rechtop kreeg) met benzine die op verschillende plekken eruit liep: tank en carbs.
Misschien zegt het jullie iets na het bovenstaande gelezen te hebben wat dat stotteren kan zijn?
Heb al een keer carburateur cleaner in de tank gegooid!
Gr. Paul.
Pruttel onderin, vol vermogen bovenin. Klinkt als valse lucht. Laat me raden: originele sproeiers en naalden. En na de val is waarschijnlijk de carb los komen te zitten van het luchtfilter (rubbers zijn doorgaans korter geworden door de jaren en sluiten slechter).
Dus: tupperware eraf, tank eraf en ff aansluiting lufi met carb opnieuw vastmaken; krat bier erop als dat het niet oplost (in Apeldoorn op komen drinken).