Waarom sta ik er eigenlijk niet bij?
Misschien is het mogelijk om de actieve topics uit deel 6 nog even aan te halen?
GRoet Jorrit
(ben bang dat er anders weinig antwoorden op de vragen komen)
ook als ie in z'n vrij staat? Dan loopt ie bij mij wel gewoon hoor...Hmm mn vorkpoot is nu echt leeg, hij begint al te dansen. Gelukkig kreeg ik vandaag m'n pakketje van japperts met nieuwe keerringen.
En een dure accu voor jan-met-de-korte-achternaam. Ik heb mijn theorie maar even getest. Op de motor gaan zitten, standaard ingeklapt.. starten, yes! Meteen leven. Standaard uitklappen, motor valt uit. Vandaar dus dat 'ie niet wilt starten op de standaard.
Start hij niet meer met een uitgeklapt jiffy als hij in z`n vrij staat?Hmm mn vorkpoot is nu echt leeg, hij begint al te dansen. Gelukkig kreeg ik vandaag m'n pakketje van japperts met nieuwe keerringen.
En een dure accu voor jan-met-de-korte-achternaam. Ik heb mijn theorie maar even getest. Op de motor gaan zitten, standaard ingeklapt.. starten, yes! Meteen leven. Standaard uitklappen, motor valt uit. Vandaar dus dat 'ie niet wilt starten op de standaard.
Volgens mister haynes:@ 3LDRE:
3LDré in "XTZ 750 Super Ténéré - Deel 6"
Zou je svp eens voor mij de weerstand over de primaire spoel willen meten op die XTZ bobine ?
Ik ben wel nieuwsgierig wat de weerstand is die jij meet.
Voor de rest weet niemand iets zinnigs te zeggen over de weerstand op de primaire spoel ?