Ik heb (met een zwitserse set) een keer 180km/h op de GPS-tellert zien staan. Over het algemeen kom ik niet boven de 100, en gemiddeld over langere tijd niet boven de 50Dus lekker max. 140. Voor mij prima, hoger vinnik oncomfortabel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb (met een zwitserse set) een keer 180km/h op de GPS-tellert zien staan. Over het algemeen kom ik niet boven de 100, en gemiddeld over langere tijd niet boven de 50Dus lekker max. 140. Voor mij prima, hoger vinnik oncomfortabel.
Nee, met een topkoffer haal je dat niet.
Op de testbank en een CO-meter in zijn reet douwen. Dan vol gas geven en je ziet op je grafiek wat je CO verhouding doet.Zo de XTZ van Multiflex onder handen genomen samen met JorritV70. Het apparaat kreeg waanzinnig veel lucht, na het vervangen van de K&N filters door standaardfilters, het vervangen van de bougies, het synchroniseren, nieuwe v-power en het afstellen van het stationair toerental loopt ie nu prima, totdat je het gas vol open draait. Dan begint ie in te houden.
JorritV70 denkt aan kleppen of een versleten veer in de carb, ik denk aan naalden die te laag staan of een hoofdsproeier die toch te klein is. Suggesties?
dan krijg je het beste beeld idd.Op de testbank en een CO-meter in zijn reet douwen. Dan vol gas geven en je ziet op je grafiek wat je CO verhouding doet.
ik snap je wel, maar een bank geeft je een snelle uitslag en in het vervolg weet je waar je dan naar moet/kan kijken als je weer zoiets tegen komt. Teminste zo zou ik het dan doen...Zo gezamenlijk hebben we aardig wat gereedschap, echter de testbank en CO-meter staan nog op het verlanglijst(je) (ook nog eens redelijk onderaan). Vroeger werden motoren ook zonder CO-meter en testbank afgesteld, dus het is mogelijk . Voor we naar een monteur rennen willen we kijken of we het zelf op kunnen lossen.
Het zelfde geldt voor mijn ST deze heeft sinds kort een Zwitserse sproeierset, in tegenstelling tot de ST van Multiflex, accelereert mijn super!! maar als ik constant rijd en de motor niet te veel vermogen moet leveren, dus constant 100 of 110 of bult af 120, lijkt het of hij overslaat (inhoud) iemand die dit herkent?
Alvast bedankt!
GRoet Jorrit
Zo gezamenlijk hebben we aardig wat gereedschap, echter de testbank en CO-meter staan nog op het verlanglijst(je) (ook nog eens redelijk onderaan). Vroeger werden motoren ook zonder CO-meter en testbank afgesteld, dus het is mogelijk . Voor we naar een monteur rennen willen we kijken of we het zelf op kunnen lossen.
Het zelfde geldt voor mijn ST deze heeft sinds kort een Zwitserse sproeierset, in tegenstelling tot de ST van Multiflex, accelereert mijn super!! maar als ik constant rijd en de motor niet te veel vermogen moet leveren, dus constant 100 of 110 of bult af 120, lijkt het of hij overslaat (inhoud) iemand die dit herkent?
Alvast bedankt!
GRoet Jorrit
K&N niet weggooien, die wil ik vast wel overnemen binnenkort.Zo de XTZ van Multiflex onder handen genomen samen met JorritV70. Het apparaat kreeg waanzinnig veel lucht, na het vervangen van de K&N filters door standaardfilters, het vervangen van de bougies, het synchroniseren, nieuwe v-power en het afstellen van het stationair toerental loopt ie nu prima, totdat je het gas vol open draait. Dan begint ie in te houden.
JorritV70 denkt aan kleppen of een versleten veer in de carb, ik denk aan naalden die te laag staan of een hoofdsproeier die toch te klein is. Suggesties?
Zo gezamenlijk hebben we aardig wat gereedschap, echter de testbank en CO-meter staan nog op het verlanglijst(je) (ook nog eens redelijk onderaan). Vroeger werden motoren ook zonder CO-meter en testbank afgesteld, dus het is mogelijk . Voor we naar een monteur rennen willen we kijken of we het zelf op kunnen lossen.
Het zelfde geldt voor mijn ST deze heeft sinds kort een Zwitserse sproeierset, in tegenstelling tot de ST van Multiflex, accelereert mijn super!! maar als ik constant rijd en de motor niet te veel vermogen moet leveren, dus constant 100 of 110 of bult af 120, lijkt het of hij overslaat (inhoud) iemand die dit herkent?
Alvast bedankt!
GRoet Jorrit
K&N niet weggooien, die wil ik vast wel overnemen binnenkort.
Vrijdag de Super weer eens aan de praat zien te krijgen!
Denk een gevalletje dynamo vervangen ,even afwachten !
Moet het nu even alleen met de Stukgatie doen
Inderdaad ,heb wel weer eens zin om te spelen met de Super!!Ja, jammer he....
Mijn snelheid max is 187 km per uur, recordpoging onderbroken wegens 'waggelen' van het frame.
(met volle topkoffer)
Ik durf vast nog wel eens... ;-)
en daar hebben we hem voor, wel wil ik nog een keer me voor tandwiel met een tandje groten zetten. Dan loopt ie net iets rustiger op de snelweg, vind 5000 toeren met 120 toch aardig zenuwachtig. Daar komt ook bij dat ie bij 5000 bij mij een resonatie uit het blok geeft wat niet fijn is.Een flexibel frame komt offroad en op kl*tewegen gelukkig goed van pas!