Ik zie dat de meesten op dit forum nog steeds lekker doorsleutelen. Ik zal binnenkort ook wel weer aan de beurt zijn, maar in de tussentijd even een stukje gereden. Want als zou je het soms niet denken, tussen het sleutelen door heb ik ontdekt dat je de wielen kan gebruiken voor een automatische voortbeweging. Wonderlijk.
Afgelopen vrijdag hebben we ergens in Frankrijk getankt, want dat moet als je rijdt.
[
afbeelding]
Daarna kregen mijn pa en ik een schitterende plek toegewezen op camping Au Mica in de Vogezen bij Corcieux. Aanrader. Motorvriendelijke mensen, niet duur en allejezusschoon sanitair. En ze praten niet zo raar want de eigenaren zijn Nederlands.
[
afbeelding]
Plek was incluis koelkast
:
[
afbeelding]
Rondrijden met een camera in je hand (klik op plaatje)
[~[url="http/i802.photobucket.com/albums/yy308/eefensimon/Vogezen-Elzas%202011/th_MVI_4075.jpg"]afbeelding~][/URL]
beetje kaasfondue
:
[
afbeelding]
En daarna naar huis.
Mijn pa op zijn plaat op een keienweg, maar voor de rest alles ok. Die BMW's kunnen tegen een stootje. Eenmaal op lokatie nog geen 200 km/dag gereden, maar wel 5 uur er over doen. Lekker met 20 km/h de kleinste friemelweggetjes met slecht asfalt en korte bochtjes pakken.
K'em genoote!