XTZ 750 Super Ténéré - Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uitlaatklep kost iets van 22 euro voor dat ding.

Wat moet er aan gebeuren?

Ik weet het, alleen stond de klep als een werpster in de zuiger en is de hele kop vernaggeld... Dus heb ik voor 150 een ander (Lario, 4 kleppen per cilinder, helemaal spannend...) blok gekocht. Momenteel draait de startmotor enkel als ik het startrelais direct aan de accu hang. Moet dus het start-switch circuit even nakijken. Verder heeft hij al wel een paar honderd km gedraaid, maar kreeg ik de carburatie niet echt lekker voor elkaar. Inderdaad wel érg fijn sleutelen aan zo'n apparaat, blok wisselen is minder dan een dag werk :)
 
Laatst bewerkt:
full


Is dit wat voor in de startpost 3ldre?
 
Tja, ik post wel een foto als hij af is.

Voor nu: Lekker gehobby'd. Ik heb vandaag de werkplaats (stadsschuurtje) uitgebreid met een werkbank van hoogwaardige materialen die voorradig waren in mijn opslagruimte (plank rechtsonder), een bankschroef en een lift (zwart groen spanbandje aan linkerwand).
Op dit moment heb ik een totaal voldaan gevoel (geeft zichzelf schouderklop)

Nog wel even mijn nummerplaat tot net onder de achterlamp verplaatst en de rest van die zwarte meuk eraf gehaald. Én mijn voorste kap gepoetst en een rallygaas voor de koplamp gemonteerd. Ziet er stoer uit, maar ligt nu weer op de plank te wachten op assemblage.

IMG_3037.jpg
 
Nou vraag ik me wel iets af. Ik heb een set nieuwe rvs uitlaatbochten op Marktplaats staan. Er is ook een motorzaak die ze verkoopt, precies dezelfde voor 225 euro:
Advertentie van motorzaak op MP:
rriVPbYUA==.jpg


Ik verkoop ze echter voor 170 euro, en dat is nog wel inclusief verzenden, ook van Motad:
Mijn advertentie:
gXsrJZzXa70Q==.jpg


Ik heb nog helemaal geen enkele reactie gehad. Waar ligt dit nou aan? Iemand enig idee?
 
Nou vraag ik me wel iets af. Ik heb een set nieuwe rvs uitlaatbochten op Marktplaats staan. Er is ook een motorzaak die ze verkoopt, precies dezelfde voor 225 euro:

Ik verkoop ze echter voor 170 euro,

Ik heb nog helemaal geen enkele reactie gehad. Waar ligt dit nou aan? Iemand enig idee?

Er is waarschijnlijk op dit moment niemand die ze wanhiopig nodig heeft. Ik zou ze dolgraag willen hebben, maar zolang die van mij nog goed zijn, ligt de prioriteit bij andere uitgaven. Begrijp me niet verkeerd; de prijs is absoluut schappelijk :Y echter alleen voor een buitenkansje zou ik m'n prioriteiten opzij zetten... :9~
Succes met de verkoop.
(Iemand trouwens nog een set koplampen nodig? O-) )
 
Er is waarschijnlijk op dit moment niemand die ze wanhiopig nodig heeft. Ik zou ze dolgraag willen hebben, maar zolang die van mij nog goed zijn, ligt de prioriteit bij andere uitgaven. Begrijp me niet verkeerd; de prijs is absoluut schappelijk :Y echter alleen voor een buitenkansje zou ik m'n prioriteiten opzij zetten... :9~
Succes met de verkoop.
(Iemand trouwens nog een set koplampen nodig? O-) )
:^ ik denk dat niemand ze nu echt nodig heeft...

Gewoon lekker laten staan en 1 keer in de 2 weken een keer omhoog bellen/kicken.
Ik zou ze ook best willen voor die prijs alleen ik heb nu ook andere prio's
De prijs is zeker niet slecht!!!!!
 
Klopt,

Alleen doen mijn pijpen het nog prima, anders had ik ze zo willen hebben. Zorg je dat ze er na de winter ook nog opstaan? De pekel zou deze winter best eens mijn pijpjes kunnen opvreten.
 
Hoi mensen.
heeft iemand een rond voorwiel liggen en wil het kwijt tegen overname kosten?die van mij is enigszins ellipties.
 
Ga me nou niet vertellen dat je die prachtige XJR weggegaan hebt om een SuperT te kopen.

:?

Nee hoor, dat ligt iets ingewikkelder.
Ik wil graag een Super Tenere voor woon werk verkeer.
Ook als het regent en vriest.
De XJR is nooit een woon werkverkeer motor geweest. Altijd weekend scheurijzer maar stond al te lang werkloos in de schuur door de komst van een R1.

Rij nu met een FZ750 uit 87 voor woon werk, en die gaat eruit.
Ik wil weer terug naar off road / all road.
Kan ik ook weer es over de hei en door het bos naar huis. :+
 
Laatst bewerkt:
Is inderdaad een van de mooiere. Ik ben trouwens nu al wel weer een beetje gewend aan mijn kleuren. Hij is blijkbaar zo lelijk dat bijna niemand hem in mijn kleurstelling heeft gekocht. Dat maakt hem nu bijna uniek en dus speciaal.
Voor mij maakt het geen reet meer uit, als tie maor gaot!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan