XT660X Topic - Part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede avond
zo nou ben ook eigenaar van een XT geworden !!
zit alleen een grote ruit op iemand enig idee waar ik een mooi
klein standaard ruitje kan vinden wel donker
groeten


XTX ruitjes zijn standaard altijd donker. Orgineel zijn ze ongeveer 60 euro.

Dat Fu&%$ing internet werkt nog steeds niet. Dus maar weer naar het bikers cafe. Ook geen verkeerde optie. Ga zo even een lekker bakkie capugino nuttigen.

:W gr, Look.
 
Een plaatje van mijn oude liefde... -O-
Alleen de uitlaat heb ik nog.... :X
full
 
Look ik ben net terug uit italie :)
heerlijk weer gehad en veel SM gespot!

Ik zit er nog maar even. En ja, ook veel sm-etjes gespot. Als ik terug ben gaan we een datum prikken om te meaten. Meer dan 5 is het uitgangspunt.

groeten allemaal en tot in holland.

gr, Look.
 
Ik zit er nog maar even. En ja, ook veel sm-etjes gespot. Als ik terug ben gaan we een datum prikken om te meaten. Meer dan 5 is het uitgangspunt.

groeten allemaal en tot in holland.

gr, Look.



Nou!!! weet niet of mijn motor dan al klaar is.
Heb vandaag een crash gemaakt.... was aan het wheelyen voor de camera!!!
En ja hoor daar ging ik.... pffffff
 
Weet iemand of je je einddemper kan laten uitdeuken, zit namelijk een behoorlijke deuk in :(

En weet iemand waar bredacat die mooie blauwe voetsteuntje vandaan had?
iemand nog onderdelen liggen voor de xtx ?
 
Laatst bewerkt:
@look; bedankt :) ja het is een zelfgemaakte uitlaat, waarschijnlijk geen vermogenswinst idd, maar wel flink dikke pijpen gebruikt, dus voldoende flow. ik heb 2x 40 mm naar 1x50 mm gebruikt.


@heavys; dank je, er zitten ook heel wat uurtjes in :P

@pim; scherp opgemerkt vriend *O* :j



Een van mijn uitlaten is tijdens de crash gedeukt en mischien niet meer te fixen, nu vroeg ik mij dus af, kan je mischien als nood oplossing zo,n setje voor mij maken tegen een leuke prijs? en wat voor staal heb je bebruikt (qwa gewicht).
 
nou ik niet dat het past je remus demper..
en aan 1 losse heb ik niks.
mischien kan je zelf nog iemand blij maken met een demper? ;)

nog 1

full
 
Weet iemand of je je einddemper kan laten uitdeuken, zit namelijk een behoorlijke deuk in :(

En weet iemand waar bredacat die mooie blauwe voetsteuntje vandaan had?
iemand nog onderdelen liggen voor de xtx ?

Da's balen, heb je zelf niks ??

Als je erg omhoog zit, er ligt hier nog een nieuw setje dempers bij interesse mail of Pb.
 
Da's balen, heb je zelf niks ??

Als je erg omhoog zit, er ligt hier nog een nieuw setje dempers bij interesse mail of Pb.


Hey Heavys, ik heb zelf twee behoorlijke schaaf wonden op de knieen, waarbij je bij 1 knie naar binnen kon kijken.
Mijn eigen domme schuld had een spijker broek aan.
Ik ga zo langs een cross zaak kijken of hun mijn pijp kunnen uitdeuken maar ik vrees het ergste.
Het liefst pas ik mijn voorbocht nu aan zodat ik nog met 1x remus demper kan rijden.
Maar die bochten bij off the road zijn ook bijna 500 euro :(
 
Ik ga zo langs een cross zaak kijken of hun mijn pijp kunnen uitdeuken maar ik vrees het ergste.
Het liefst pas ik mijn voorbocht nu aan zodat ik nog met 1x remus demper kan rijden.
Maar die bochten bij off the road zijn ook bijna 500 euro :(

al eens bij metalmule gekeken? 355 pond voor een compleet systeem incl bochten en 1 einddemper.
 
Remus inporteur gebeld, alle onderdelen die kapot zijn los besteld, 270 euro kwijt, moet hem alleen zelf bouwen maar dat is geen probleem ;) pfff scheeld een hoop geld voor mijn eind demper
 
Ik wheely al een tijdje in de ronte, maar nu gingen we er een filmpje van maken, (dan zal je net zien....) overtrok mijn motor iets en toen ging hij.
 
Dat is klote Yamahagriff ;(


Zo ik ben lekker bezig nieuwe banden erop aan het leggen.
Dit keer een setje Michelin pilot power.
Ben benieuwd hoe dat rijdt. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan