XJR-lijst op MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeps ging meteen al wat fout.....fotootje vergeten...hier is ie dan O-)
(Afbeelding)
He Jaapio, jij hier :?

:P :+

full
 
Heyyyyyy Roberto.....tjee wat is de wereld klein wha.... :]

En zo kunnen we toch nog over de XJR ouwe..... :o
Anyway...alles wel aan uw kant en zijde?

oja hier nog een fotootje........
Sjoen gepolijste velgjes wha.....
full


Greetingsss Jaapio
 
Alles wel, jawel

En in onze zuidelijke kolonie? :P
In onze zuiderlijke colonie gaat het prima......en lekker rustig zeg maar... :X
We hebben een aantal leuke dingen gedaan waaronder onze XJR-en een beetje verbouwd....de één wat meer als de ander maar we timmeren goed aan de weg.

Maaruuuuu als nackedbike en XJR liefhebber.....de laatste week van Januari is er bij Schepers in Brunssum weer een streetfighters week....verscheidene XJR-en zullen dan in de showroom staan...waaronder ook die van mij :}
Misschien leuk om eens te gaan kijken joh.....

Greetingsss Jaapio
 
In het januari nummer van streetfighters (engels) staat ook een schitterende xjr.
De fiets heeft een opgepept blok,de enkelzijdigge achterbrug is van een Triumph speed triple :}
Voor de echte xjr liefhebber is het :9~
 
Hey Jaap.....zal effe wachten om de mijne te posten totdat ik mijn achterwiel en achterbrug terug heb. Zijn wel mooi die Sarron's *D *D *D .

Als er mensen zijn die veel verbouwde XJR-en willen zien, kijk dan eens op www.xjrfighter.com ..... Daar heb ik er op dit moment meer dan 165 verschillende op staan.
 
Hoe zit 't eigenlijk met dat getik in het blok? Ik las op Motormaniacs
een test van de XJR en ze hadden het er over dat ook hún exemplaar de
befaamde XJR tik in het blok heeft zitten. Schijnt dus algemeen bekend
te zijn?
 
Geen idee, dat hoor ik niet.....ik heb er een open race-uitlaat op zitten van Arrow *D .
 
Hey Jaap.....zal effe wachten om de mijne te posten totdat ik mijn achterwiel en achterbrug terug heb. Zijn wel mooi die Sarron's *D *D *D .

Als er mensen zijn die veel verbouwde XJR-en willen zien, kijk dan eens op www.xjrfighter.com ..... Daar heb ik er op dit moment meer dan 165 verschillende op staan.

Hey Fighterman :]

En of die Sarrons mooi zijn...zieje ook niet zoveel wha...gelukkig......

Greetingsssssss Jaapio
 
Hoe zit 't eigenlijk met dat getik in het blok? Ik las op Motormaniacs
een test van de XJR en ze hadden het er over dat ook hún exemplaar de
befaamde XJR tik in het blok heeft zitten. Schijnt dus algemeen bekend
te zijn?
Tja heb wel eens een tik gehoord.....maar nu hoor ik die dus ook niet meer door een open Remus......
Die tik valt eigelijk best wel mee....ik heb me laten vertellen dat als je die tik niet meer hoort er dan wat mis kan zijn.....

Greetingss Jaapio
 
Hoe zit 't eigenlijk met dat getik in het blok? Ik las op Motormaniacs
een test van de XJR en ze hadden het er over dat ook hún exemplaar de
befaamde XJR tik in het blok heeft zitten. Schijnt dus algemeen bekend
te zijn?
Bepaalde series hebben inderdaad een tik.
(Nu ff uit m'n hoofd: )
De oorzaak is onduidelijk, maar het kan verholpen worden door de klepspeling van de nr. 1 inlaatklep aan te passen.
(Verdere inlichtingen door dealer)
 
Hey,

Hier dan een fototje van mijn XJR. :}
Met o.a. superbike stuur met spiegel, devil uitlaten, tailrisers, stahlflex remleidingen, andere steppies en sinds kort een dubbele koplamp.

Cu,
Marcel

 
Zo nu nog nog maar eens proberen.
Als het goed is, hier een fototje van mijn XJR.

Gr,
Marcel
Ha Marcel!
Het is goed, ik zal hem voor je neer zetten...
full


Als je dat zelf wil doen moet je op de juiste plek [*imgatt] (zonder sterretje) neerzetten.
Ik heb het plaatje hier neergezet met [*img] <link> [*/img] (wederom zonder sterretjes). De link(URL) kan je vinden door het plaatje te openen of door rechts te klikken en eigenschappen te selecteren.
 
Hier zijn ze dan, er moet nog het één en ander aan veranderen want nu is het maar "een beetje " een streetfighter *D + het zijn slechte foto's

Op dit moment zijn de uitlaten aangepast, grotere diameter van het binnenste buisje en het buisje is verkort tot 1 dempingskamer.
Een Belly-Pan en een klein schermpje (dat gaat eraf)

60411
 
Het is dus een Yamaha XJR 1300 SP (1999)
Ik moet de velgen nog polijsten, zou eventueel een breder stuur willen.
Een enkele koplamp, of een dubbele, nieuwe uitlaat of dempers en dan later zie ik nog wel })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan