XJR topic # 10 ,Wordt het een Classic of niet ?

zo een buddy seat cover. Wat is daar de officiele benaming van? Of weet iemand een Yamaha onderdeelnummer hiervan? of.....heeft iemand toevallig zo 1 liggen en wil er wel van af? 😇
 

Bijlagen

  • yamaha-xjr1300-image11.jpg
    yamaha-xjr1300-image11.jpg
    110,3 KB · Weergaven: 0
Hallo forum rijders,

Naar veel plezier van mijn Thundercat te hebben gehad, de mogelijk heid gekregen om een van (in mijn ogen) de dikste motoren te kunnen kopen! 🫵🏻😎

Hierbij mijn nieuwste aanwist, een mooie xjr sarron, van '98

Bijna 50k op de klok, krokante uitlaat, lekkende voorvork, en enorm droge inlaat rubbers.

Tuurlijk voor een mooie prijs, aangezien er wel wat werk aan dit paard zit.

Grote beurt zijn de onderdelen van besteld, zelfde als rvs bochten met collector. Dempers wil ik behouden voor de mooie look, mits ik 2 mooie dempers voor niet te veel tegen het lijf loopt.

Ik las wel het e.e.a over fj1200 inlaat rubbers? Is dit beter, wat is anders? Dit voordat ik een nieuwe set bestel.

In elk geval, Hallo, ik ben Robin, woonachtig in Millingen bij Nijmegen, en hier 2 plaatjes van mijn reeds aangeschafte XJR1200 🫵🏻😎🙋🏻‍♂️
 

Bijlagen

  • 20240421_184107.jpg
    20240421_184107.jpg
    759,6 KB · Weergaven: 0
  • 20240421_184225.jpg
    20240421_184225.jpg
    932,6 KB · Weergaven: 0
Ben nieuw in dit topic en zal me hier eens goed inlezen. Vandaag deze gekocht. Heel mooie fiets, maar zitten alleen lelijke aftermarket alu voetsteunen op. Die moeten vervangen worden voor origineel, evenals het stuur.
Iemand een goed adresje hiervoor?Bekijk bijlage 1968552
Ik heb evt nog een orgineel stuur over. Weet niet wat een schappelijke prijs is hier voor? Zelf ook nieuw hier🤭
 
Hallo forum rijders,

Naar veel plezier van mijn Thundercat te hebben gehad, de mogelijk heid gekregen om een van (in mijn ogen) de dikste motoren te kunnen kopen! 🫵🏻😎

Hierbij mijn nieuwste aanwist, een mooie xjr sarron, van '98

Bijna 50k op de klok, krokante uitlaat, lekkende voorvork, en enorm droge inlaat rubbers.

Tuurlijk voor een mooie prijs, aangezien er wel wat werk aan dit paard zit.

Grote beurt zijn de onderdelen van besteld, zelfde als rvs bochten met collector. Dempers wil ik behouden voor de mooie look, mits ik 2 mooie dempers voor niet te veel tegen het lijf loopt.

Ik las wel het e.e.a over fj1200 inlaat rubbers? Is dit beter, wat is anders? Dit voordat ik een nieuwe set bestel.

In elk geval, Hallo, ik ben Robin, woonachtig in Millingen bij Nijmegen, en hier 2 plaatjes van mijn reeds aangeschafte XJR1200 🫵🏻😎🙋🏻‍♂️
Gefeliciteerd met deze mooie motor! Zit er links een andere uitlaatdemper op dan rechts?
 
Mooie motor iig..,
Die inlaatrubbers van een FJR hebben n grotere diameter waar die makkelijker mee zou moeten ademen, maar brengt zo goed als niks .
En dat je scheuren ziet in je inlaatrubbers, buitenkant dan zul je verbaasd zijn dat ze van binnen nog zo netjes zijn.

Iig veel plezier ermee.😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan