Witte uitslag op kunststof weg dmv pindakaas

Teervlekken haal je weg met boter heb ik mij ook laten vertellen. Heb dit zelf echt nooit geprobeerd.

Niet met boter, maar met halvarine of hoe dat spul van Blue band ook mag heten waar je mee bakt. Echte boter werkt niet zo geweldig, het moet echt dat bakspul zijn.
 
Mijn dealer adviseerde me om dikkere olie te gebruiken, nu vraag ik me na het lezen van dit topic af of schenkstoop niet beter is...


:+
 
Zal de volgende keer eens vragen bij de Halfords oid of ze pindakaas verkopen...

Kijken wat ze zeggen ;)

(loop ik daarna gelijk door naar de AH voor een potje WD40)
 
Ik heb net ontdekt dat met witte uitslag op kunststof heel goed lastige pindakaas vlekken te verwijderen zijn.
 
Pindakaas vind je nu ook terug in de betere motorzaak tussen de engine cleaner, brake cleaner, chain wax en WD40.
 
Calvé Pindakaas zit boordevol groei- en bouwstoffen die onmisbaar zijn voor opgroeiende kinderen, zoals eiwitten, zuiver plantaardige vetten en koolhydraten. Bovendien bevat Calvé Pindakaas voedingsvezels, vitamine B, vitamine E en is geen suiker toegevoegd. Lekker én verantwoord!'

smeuïg tot op de bodem'

Wie is er niet groot mee geworden?
 
ik gebruik velgenreiniger voor dat soort dingen. doe ik al jaren, toen ik poetser was bij bmw heb ik dat geleerd, en daarna vet maken en je ken er weer tegen aan
 
becel bak en braad werkt ook, maar let wel op dat het niet op je banden komt.
is meteen je pak ingeolied
 
Laatst bewerkt:
Ik wist wel dat je tandenpasta kunt gebruiken om lichte krassen te verwijderen. Dat heb ik laatst nog gedaan bij mijn koplamp. De truuc bij tandenpasta is dat het een licht schurende werking heeft. Het is een soort commandant met een hoog getal (8 of 9, als die bestaan).

Dat van die pindakaas wist ik nog niet. Heb je erna geen last van vieze geurtjes op die plek?
 
Terug
Bovenaan Onderaan